Friday, August 5, 2016

Airplanes















 // New Look teksajakk, Mango teksad, H&M body, Converse tennised, Aldo päikeseprillid //
 // New Look denim jacket, Mango jeans, H&M bodysuit, Converse sneakers, Aldo sunnies //

Meie suvekodust mõne kilomeetri kaugusel on pisikene lennuväli ja mulle on alati meeldinud seda külastavad väikelennukid. Ma pole kunagi sellise pisikese lennukiga lennanud, aga see on mulle alati kuidagi romantiline tundunud. Võibolla on see nii, kuna ma olen lugenud liiga palju raamatuid nagu "Aafrika äärel" ja olgugi, et mulle on öeldud, et sellises lennukis on kindlasti ebamugav ja lärmakas, kuid mulle tundub see siiski väga lõbus ja ma tahan kindlasti võimalusel seda proovida. Kas te olete kunagi väikelennukiga lennanud? 

There is a small airfield some kilometres away from our summer cottage and I have always liked the cute little airplanes that you can see there. I have never flown on suck a small plane, but it has always somehow seemed so romantic; maybe it is because of my reading of too many books like Out of Africa. People have told me that it is probably loud and uncomfortable and not much fun, but I still think it might be really charming and would definitely like to try it. Have you ever been on such a small plane?

No comments:

Post a Comment