Monday, July 4, 2016

Red, White & Blue







// Mango pluusid (SIIN ja SIIN) ja kott, Lindex püksid //
// Mango tops (HERE and HERE) and bag, Lindex pants //

Ei-ei, see pole 4.juuli teemaline postitus… kuigi see värvipalett sobiks kahtlmata ka selleks pidupäevaks suurepäraselt. Kuid mitte ainult, sest punase, valge ja sinise kombinatisoon on täielik suveklassika. 
Nende toppide juures meeldib mulle eriti nende kerge, õhuline puuvillakangas ja vaba kukkuvusega lõige. Nad sobivad väga hästi erinevate teksadega ja on suurepäraseks täienduseks puhkusegarderoobis. Kuid ma olen neid ka tööl kandnud koos kõrge värvliga teksade ja kõrge kontsaga rihmikutega. 
Ja need püksid! Ma olen ammu sarnase lõikega pükstest unistanud, aga millegi pärast (ma ausalt ei tea, miks) olen ma arvanud, et see lõige mulle ei sobi. Kuid need on lihtsalt perfektsed: muster, värvid (neid pükse saab nii paljude erivärvi toppidega kombineerida, minu lemmikuteks on valge ja oranž), lõige ja materjal (taaskord mõnus, pehme ja õhuline puuvill). 
Ma näitan teile kindlasti neid varsti ka juba seljas. Ma loodan, et ma saan see nädal pilte teha, sest eelneval nädalal on alati vihma sadanud, kui mul on pildistamiseks aega. Ja kui mul kuidagi aega pole, siis on just päike väljas olnud (mitte et ma selle üle kurdaksin, et päike väljas oli :)) Vabandused, vabandused… 
Kuidas teiega on, olete te juba jõudnud suve ja päikest nautida? Ma kavatsen selle nädala jooksul üles laadida top 5: mida teha see suvi :)

And no, this is not a post about the 4th of July... though this colour scheme would really work for that celebration, too :) But not only, sine the combination of red, white and blue is a summer classic. 
What I love about the tops is their super light and airy cotton fabric and loose fit. They work really well with different jeans and are a perfect addition to anybody’s holiday wardrobe. But I have also worn them to work with a pair of high-waisted skinny jeans and heeled sandals. 
And the pants! I have wanted a similar style for ages, but somehow felt like they don’t fit me. Why- I don’t know! These are just perfect- the pattern, the colours (you can match them with so many different tops, my favourites for these pants being white and orange), the fit and the fabric (again, nice, light cotton.) 
I will be sure to show you some outfits soon. I hope I can take some new photos this week. For the past week, every day that I’ve had time to do it, it has been raining and every time the weather has been nice, I’ve been way too busy (excuses, excuses…). 
What about you? Have you been able to enjoy the sun this season? I actually will upload my top 5 thing to do this summer during this week :) 

2 comments:

  1. Nii ilusad valged pluusid! Selle esimese pluusi stiil on minu täielik nõrkus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa! Ma pean ennast ka pidevalt korrale kutsuma ja meelde tuletama, et "Madli, sul juba on 5 sarnast, sul pole ühte veel vaja..." :D

      Delete