Monday, June 27, 2016

Crowned

















// H&M pükstükk  ja ehted, Zara nahktagi, Missguided saapad (sarnased SIIN)// 
// H&M playsuit and jewellery, Zara leather jacket, Missguided ankle boots (similar HERE)//


Jätkub minu suvine valge broderiipitsi hullus, see kord selle imelise H&M lühikese pükstüki kujul. Kuna sellel on väike korsetilaadne aluskiht, siis püsib see väga hästi seljas on üllatavalt mugav. Ma kombineerisin romantilise valge pükstüki mugavate poolsaabaste ja nahktagiga, et jaaniõhtul mitte ära külmuda. Mulle meeldib, kuidas saapad ja jakk tasakaalustavad selle kombeka ülimalt tütarlapselikku ilmet. Ainukese miinusena tooksin välja, et kombeka lukku ja nööbikest on võimatu ise kinni saada, vähemalt mul... vähemalt ilma mingit lihast või liigest nihestama (ja ma ei ole kõige vähem painduv inimene). Igaljuhul on mul väga hea meel, et selleaastane jaanipäev võimaldas kanda suviseid riided tavapärase parka ja kummikute asemel. Ma loodan, et ka teil olid toredad ja päikeselised pühad! :)

My obsession with white embroidered pieces continues, this time I’m wearing a gorgeous playsuit from H&M. It has a short corset-like under layer which makes it very comfortable to wear. I combined with comfy ankle boots and a leather jacket to keep myself warm during the Midsummer night. I like how the jacket and boots tone down the girly and give it some edge. The only downside to this playsuit is that I can’t really close the sipper and button myself, at least not without straining several muscles, ha-ha (and I’m not the least flexible person in the world). I’m so happy that this year’s Midsummer allowed summery clothes instead of the usual parka and wellies. I hope you had fun during the Midsummer and could enjoy the sun and the company of good friends! :)

No comments:

Post a Comment