Tuesday, June 21, 2016

Bohemian

























//Boohoo kleit, Nelly kingad (sarnased SIIN ja SIIN), Seppälä peaehe//
//Boohoo dress, Nelly shoes (smilar HERE and HERE), Seppälä hair accessory//

Te ilmselt olete juba aru saanud, et mulle meeldivad valged kleidid, eriti kui mängus on pits ja broderii. Nad on lihtsalt nii kaunilt romantilised ja tegelikult ka täielikud suveklassikud. Lisaks sellele on kerged ja õhulised kangad nagu näiteks puuvill kuumadel päevadel väga mõnusad ja valge värv näeb päevitunud nahal veel eriti hea välja. Seega pole mingi üllatus, et oma lõpukleiti otsima hakates oli mul just midagi sellist mõttes. Ei juhtu tihti nii, et mul on mingi kindel visioon ja ma leian täpselt sellise asja nagu ma oma peas olin ette kujutanud. See kord läks just nii: see kleit on täpselt selline nagu ma tahtsin ja saab kindlasti ka edaspidi palju kasutust. Ma võiksin seda iga päev kanda, hahaa (ilmselt läheb see juba täna õhtul uuesti käiku). Kleidi juurde valisin ma pruunist seemisnahast detailid, mis rõhutavad boheemlaslikku stiili ning kirsiks tordil olid loomulikuna mõjuvad lokid ja valgustpeegeldav suvine meik. 

You may have noticed that I have a thing for white dresses, especially if there’s some lace and embroidery involved. I just think they are so romantic and lovely and will never go out of style. Plus light fabrics such as cotton are super comfy during hotter days and the white plays nicely off the tanned skin. So it didn't come as a surprise that I had just something like that in mind once I started looking for my graduation dress. I rarely find exactly what I had imagined in my head, but this time I really did. This white lace dream will most certainly get a lot of use, I'm just so in love with this dress- I could wear it all day, every day, ha-ha (probably going to wear it again tonight). I went for tan suede details to accentuate the bohemian feel of the outfit and topped it off with some nice natural-looking curls and luminous make-up.

2 comments: