Saturday, May 28, 2016

B U R G U N D Y II


  

 // DIY dress, Nelly coat, Tallinn Craftory clutch, Nike sneakers, Parfois sunnies, Michael Kors watch//

Ma pole ammu ühtegi outfiti postitust teinud. Ausalt, ka see rubriik on veel elus! Me käisime kutiga tema ketsikollektsiooni pildistamas ja ma ei saanud jätta kasutamata võimalust endast vastutasuks mõned pildid teha lasta. Ma näitan kindlasti varsti ka ketsipilte teile.
Homme sõidan ma maale, et pisut päikest püüda ja valmistuda teisipäevaseks BA töö käitsmiseks. Soovige mulle edu! Kui see on tehtud, saab lõpuks vähe vabamalt võtta, jeii! Ma nii tunnen, et mul on puhkust vaja... KOHE! 

It's been a while since I have done an outfit post. Don't worry, this side of my blog is still alive. My bf and I shot his awesome Nikes and I took a chance to get some outfit photos in return. I will soon show you the photos I took of the sneakers, too. 
Tomorrow I'm off to the countryside to get some sun and practice for my BA thesis defence; it's on Tuesday. Wish me luck! Once that is done I can finally relax a bit, yay! I really need a vacation, like ASAP :)



No comments:

Post a Comment