Skip to main content

Tiina Talumees' Fashion Show































Sellel teisipäeval toimus Tiina Talumehe Pööriöö kollektsiooni esitlus.
Esiteks tahaksin ma kiita kohavalikut: Kultuurikatel oma vana elektrijaama sisseseade, paljude küünlade ja müstilise valgusega oli kollektsioonile ideaalseks taustaks. Mul tekkis juba TFW ajal küsimus, miks ei kasutanud korraldajad seda asukohta?
Kollektsioonist endast õhkus samuti palju müstilisust, mida rõhutasid põnevad loodusest inspireeritud motiivid ning erinevad tumedad pitskangad ja aplikatsioonid. Kollektsioon oli väga mahukas, kuid kogu show jooksul ei tekkinud hetke, kui mind oleks igavus kimbutanud. Tiina Talumehele omaselt oli kasutatud väga hinnalisi ning kauneid kangaid: zakard, peenvillane, shifoon, pits, tüll... Kollektsiooni ehtisid veel paljud pärltikandid ning spetsiaalselt valmistatud vinüülehted. Tonaalsuses domineeris esialgu must, seejärel roosa, koorevalge ning show lõpetasid lumivalged pruutkleidid. Läbivaks jooneks (loomulikult pruutkleite väljaarvates) olid mustad motiivid ning detailid.
Mulle isklikult meeldisid väga üleni mustad pitsist kleidid, mis mulle kohe seostusid Itaalia femme fatal'dega, ning kaharad seelikud, mille alumine kiht oli tugevamast plisseeritud kangas ja ülemine õrnast tüllpitsist. Lisaboonuseks oli modellide nukumeik ning põnev patsisoeng.
Kokkuvõttes võib öelda, et kogu kollektsionn oli väga hästi läbimõeldud ning perfektselt teostatud. Olles alati olnud Tiina Talumehe õhtukleitide suur imetleja ootan ma nüüd kutset ballile, et oleks põhjus mõni tema kleit endale soetada...

Tiina Talumees presented her Pööriöö collection this Tuesday. 
First of all, I want to say, that I loved the venue. Kultuurikatel, an old power plant tuned into a multifunctional venue, really emphasized the music feel of the collection. It confirmed my idea, that it would have been a much more interesting location for TFW. The collection featured mystical motifs inspired by nature, dark lace fabrics and applications. Even though the collection was rather large, I never got bored. As usually, Tiina Talumees had used very beautiful high quality fabrics: jacquard, fine wool, chiffon, lace, tulle… The collection was embellished with pearls and vinyl jewelry specially designed to match it. At first black dominated the stage, then pink, then natural white, and, finally, snow white. The whole collection (except for the wedding dresses) featured black ornaments and details. 
My personal favorites were the all black lace dresses that I immediately associated with Italian femme fatales and the 50s inspired skirts with a pleated bottom layer and a light tulle lace top layer. Plus points for the doll-like makeup and awesome hairdos. 
To conclude, the whole collection was nicely thought trough and perfectly executed. I have always been a fan of her evening gowns, so no I’m waiting for an invitation to a ball so I would have an excuse to buy one…


Comments

Popular posts from this blog

Home Is Where the Heart Is

Kodu on palju enamat, kui lihtsalt koht, kus me enamuse oma ajast magame või sööme. See on enamat kui lihtsalt mingi hoone või kohanimi.

Minu jaoks on kodu see koht, kuhu ma tunnen ennast kuuluvat. See on palju laiem mõiste kui ainult minu maja ja maa. See on kogu mu armas kodusaar Vormsi. See on tunne, et see koht, kodukoht, ja selle käekäik läheb sulle korda, see on võime näha oma ukseesisest kaugemale, panna tähele ja hoolida. Selline suhtumine kodusse on minu jaoks alati loomulik olnud. Samas on see on ka põhjus, miks ma kandideerin Terve Vormsi nimekirjas kohalikel valimistel. Ma tunnen, et ma tahan ja suudan rohkem panustada oma kodukoha ellu. 
Minu jaoks, kes ma nii öelda ametlilkult olen kasvanud ja käinud koolis Tallinnas, on Vormsi alati olnud eriline, kuid mida vanemaks ma sain, seda enam hakkasin ma selleks päris koduks pidama just Vormsit. Mitte, et mu linnakodu poleks olnud üks tore ja armas koht, vastupidi, aga siiski oli midagi nagu puudu. Vanemaks saades hakkasin ma …

Hello Summer!

Jõuludest on ootamatult saanud peaaegu jaanipäev ja mulle on hakatud ütlema midagi stiilis "sa ju ka kunagi pidasid blogi," seega on viimane aeg siin asjale elu taas sisse puhuda. Ma võiksin ju tuua erinevaid vabandusi, miks siin midagi toimunud polnud, aga tõstiasi on see, et mul oli lihtsalt inspiratsioonipuudus. Seda põhiliselt seetõttu, et mu tähelepanu nõudsid 100% minu uus töö ja õpingud. See viimane aasta on superpõnev olnud! Nüüd ma aga tunnen end taas inspireerituna siin blogima ja loodan, et teie olete inspireeritud lugema ja vaatama.

Mida õigepea blogist leida võib? Suvi on just alanud ja mina sean ennast sisse oma nurgakeses paradiisist. Seega hoian teid kindlasti kursis saareelu ja suvega maal, kuid ära unusta mind ka Instagramist jälgimast. Maaidülli ja lilleaasi täis positiste seast võib leida ka mõne DIY projekti, mida olen juba ammu lubanud.


Christmas has turned into Midsummer just like that and I've been hearing comments such as "you used to blog, …

Garden House Makeover

Eelmisel aastal vuntsisime me üles oma aiamajakese. Enne (alumine foto) nägi ta välja üsna igav ja oli täis lamineeritud mööblit (palun ärge küsige miks, sest ma ausalt ei tea).   Last spring we decided to overhaul our garden house. Before (the photo below) it looked pretty boring and was full of laminate furniture (don't ask why since I don't know). 


Me tõstsime majakese tühjaks ja peitsisme seinad ja laed valgeks ning värvisime valgeks ka ukse ning ukse- ja aknapiidad. Sisustuses tahtsin ma kindlasti kasutada võimalikult palju vintage mööblit.  Uue elu sai vana Rootsi kapp, väike lauake, öökapp ja viinitool, peegilraami tegin ma vanadest uksepiitadest ning ka kardinad õmblesin ma ise. Kardinapuu meisterdasin ma vanast puulatist ning kahest riidenagist (kauplusest Muster). Kõik see kompott andis kokku armsa ja hubase tulemuse, mis näitab, et selleks, et saada imearmas tuba, pole vaja tingimata tohutult kulutada.
We removed the laminate furniture and white-washed the walls and …