Monday, November 16, 2015

London II

Kas tõesti on juba aasta möödas? Has it already been a year?

Jalg oli ära tõmmatud aga ikka üritasin, ei tulnud välja, haha... I had pulled a muscle but I stilled tried to do a "dancers be like" photo, haha...

Kahjuks polnud kuninganna, aga prints Charles nägime küll. It wasn't the Queen but we did see Prince Charles. 


St James's Park


Kindlasti minge vaadake ka Westminster Abby'sse sisse, ma oleks võinud pikali visata ja neid võlve tunde vaadata. Definitely go inside Westminster Abby, I could have stared et those ceilings for hours. 

St Paul's Cathedral

Esimese maailmasõja mäelstuspäeval oli Westminsteri sild tõidetud vanaaegsete taksodega. On Poppy Day the Westminster Bridge was filled with these cool vintage taxies. 

Ma ausalt olin elevil, et ma Londonis olin! I honestly was excited about being in London! 

Üks selline ronis mööda mu jalga üles. Mu "vaata kui nunnud" ja "anname neile pähkleid" muutusid kiirelt "OMG, get it off, GET IT OFF!" One of those little fellows climbed up my leg. My "look how cute they are" and "let's give them nuts" quickly turned into "OMG, get it off, GET IT OFF!"


Kensington Palace


Kohtuslik käik Harrodisse tehtud ja selle karu pisem versioon jõuluehte (lemmik suveniirid) näol kaasa ostetud. Kuid veelgi enam meeldis mulle Fortnum & Mason kaubamaja Piccadilly's. Also went to the Harrdos and bough a smaller version of this bear in the form a Christmas ornament (my favourite things to bring along from trips.) However, I liked Fortum & Mason on Picadilly even better.




Kui te olete pisut jõuluhulkud nagu mina, siis Fortum & Mason meeldib teile kindlasti. Ja kui mitte, siis meeldib ikka! If you are a bit of a Christmas nut like I am then you are definitely going to like Fortum & Mason. If not, you're still going to like it! 

Loodusloo Muuseumi uisuplats oli nagu muinasjutust ja selle otsa sattusime me täiesti koba peale. Me olime käimisest üliväsinud ja õige pisut eksinud kui me järsku ühest tunnilist välja piiludes selle avastasime. Väsimus oli igaljuhul pühitud. The Natural History Museum ice rink was just magical. We stumbled upon it by accident when we were on our way to the hotel, exhausted and a bit lost. The exhaustion was gone in a heartbeat. 


Me ostsime endale London Passi ja sõitsime laevaga mitu korda mööd Thamsi edasi-tagasi nii päeval kui ka õhtul. Soovitan kindlasti ja kui teil veel giidiga veab, siis on see topelt vahva! We bought a London Pass and took several trips back and froth of the boats, both during the day and at night. I really recommend it and if you get lucky and get a good tour guide, it twice as fun.

No comments:

Post a Comment