Friday, November 20, 2015

Gems









// Playsuit from Zara, vintage blazer, H&M shoes, Lindex bag, New Vintage by Kriss bracelet, River Island earrings //
 
 
Siin on komplekt eelmisest nädalast, mida ma kandsin Tiina Talumehe moeshowl. Mul on see kalliskiviprindiga kombekas olnud juba mõnda aega, aga ma pole seda vist siiani teile näidanud. Mulle meeldib, et seda saab igapäevaselt kombineerida näiteks ketsidega, kuid samas pidulikul puhul ka kontsadega edevaks teha. Muide, mulle tundub, et ma peaksin sellist soengut tihemini kandma. Kui mul lühikesed juuksed olid, oli see üheks mu lemmikuteks, kui see on ka pikkadega väga vahva.
Täna ma lähen maale puhkama (loe: bakatöö jaoks materjale läbi töötama, appi!) Ma loodan, et lund sadama ei hakka, sest meil pole veel talverehve all, muidu poleks mul selle vastu midagi!
 
Here is the outfit I wore to Tiina Talumees’s fashion show last week. I have had this gem print playsuit for a couple of years, but I think I haven’t shown it to you yet. I love that you can combine it with sneakers of a casual look, or you can dress it up with a pair of heels. Btw, I think I should wear my hair like that more often. It’s something I used to do a lot when I had short hair, but it is really nice with long hair as well. And it’s pretty easy, too.
Anyway, I’m off to my country house this evening and I’m planning on doing a lot of reading for my BA thesis (oh, boy!) I hope it won’t snow because we still have our summer tires on. Otherwise, bring it on!

No comments:

Post a Comment