Wednesday, October 21, 2015

Roof






 // New Look top (similar HERE), vintage jacket (smilar HERE), River Island Molly jeans, H&M bag, Nike Air Max 90 sneakers //


Pühapäeval tegime me ühte vinget koostööprojekti Nike ja Hooligan Hamlet'ga, millele ma stilistikat teen. Õhtu oli tõeliselt põhjamaiselt karge ja ma sain aru, et on viimane aeg kindad kandma hakata. Praegu on minu nimkirja tipus need H&M kindad!
Täna aga algab Tallinn Fashion Week. Kahjuks ma ei jõua pooltele showdele, kuid kindlasti annan ma teile ülevaate endest, mille ma üle vaadata saan :)

Last Sunday we were shooting for a collab with Nike and Hooligan Hamlet and was doing the stylistics. The night was really crisp and I realised that it was about time to start wearing cloves. On top of my wish list are these beauties from H&M
Tallinn Fashion Week starts today; unfortunately I can't go to half of the shows but I will definitely give you an overview of those I manage to go and see. 

No comments:

Post a Comment