Thursday, September 3, 2015

Backless
















Mõned pildid meie ilusast soojast augustist. Ma kannan oma uut lemmik suvekleiti Seppäläst. Mäletate, ma rääkisin teile, et midagi põnevat on tulemas. Ilmselt on teist osad juba kuulnud: me, TTÜ Tantsutüdrukud, sõidame Riiga korvpalli EM'le esinema. Ma olen niiii elevil! Me sõidame juba homme varahommikul minema ja ma pean veel õhtul asju pakkima. Igaljuhul ma võtan kaamera kaasa ja üritan ka Riiast blogida :)

***

Some pictures from August. I'm wearing my new favourite sundress from Seppälä.
Remember when I told you about something exiting coming along: well, we are going to preform at Eurobasket 2015. I'm soooo exited!!! We are leaving tomorrow morning and I have some serious packing to do tonight. Anyway, I'll bring my camera and I'll try to keep you posted :) 

No comments:

Post a Comment