Saturday, August 15, 2015

Blue Doors























//Zara dress, H&M sandals and staw hat, Aldo sunnies //

Minu selle suve üks vaieldamatuid lemmiktrende on õlgupaljastavad topid ja kleidid. Sobib eriti hästi neile, kos oma õlavöötme üle uhkust tunnevad. Minu meelest on midagi eriti paeluvat ja elegantset rangluid paljastavates rõivastes. Mul on plaanis lähipäevadel õmmelda ka üks valge satsida õlgu paljastav kleit, ma loodan, et ma leian selleks aega.
Need pildid on tehtud imearmsas Kuressaares, kus ma eelmise nädalalõpu veetsin. Nii ilus ja rahulik linn, ma väga nautisin sealseid hommikujookse nukumajakeste ja auhinnavääriliste aedada vahel.
***
One of my absolute favourites this summer is the off-shoulder trend. And it is a definite winner if you are proud of your slender and toned upperbody. If I can find the time I really want to sew a white frill off-shoulder dress this week, I already have a nice thin linen fabric waiting.
We took these photos in the beautiful old town of Kuressaare where we spent the last weekend. It is so peacful and pretty there, I really enjoyed my morgning runs between the qute little houses and jaw-droppingly gorgeus gardens.


No comments:

Post a Comment