Skip to main content

About Dancing

Foto Priit Simson (delfi.ee)

Eelmisel nädalal oli minust Nelja Rahvuse Karikal tehtud pilt ühe Delfi artikli avapildiks ja kokku tuli üsna naljakas asi välja, minu esimene mõte oli, et vast siiski mitte minu jalgade mõõtmiseks. Igaljuhul tekkis mul sellest idee natukene rääkida sellest, mida ma siis õigupoolest TTÜ Tantsutüdrukutes teen ja mida see tegelikult tähendab.
Eelkõige nõuab see kirge ja pühendumust ja suurt kohusetunnet, sest sinust ei sõltu mitte ainult sinu isiklik vaid ka kogu tiimi sooritus, meil on ikka kombeks öelda, et "hard work beats lazy talent." Sa pead valdama paljusid erinevaid stiile hiphopist, jazzist ja iluvõimlemisest kuni päris cheerleading'u ja akrobaatikani välja ning su füüsiline vorm peab olema väga heal tasemel nii jõu kui ka vastupidavuse poolest, lisaks veel loomulikult väga hea painduvus.
Nagu ma olen juba enne rääkinud, on meil hooaja sees nädalas 4 trenn: 2 tantsu ja 2 akrot. Sellele lisanduvad lisatrennid erinevate esinemiste proovideks. Näiteks eelneval 2 nädal oli mul igal töönädala õhtu trenn ning siis kolmel järjestikusel päeval esinemine Nelja Rahvuse Karikal ja see tähendas seda, et peale tööd tuli otse trenni tormata. Ja kodus käisin ma ainult magamas, sest koju jõudes sa olid lihtsalt nii väsinud ja hommikul vara oli taas trenn (jooks või jõusaal, mida ma aga intensiivsemal perioodil, kui keha totaalselt streikima hakkab, tõmban paarile korrale nädalas; oluline on kuulata oma keha ja teha vahet lasikusel ja üleväsimusel) ja töö. Ja olgem ausad, lisandub ka veel närvipinge, mis on tegelikult loomulik osa tantsija elust ja millega tuleb lihtsalt õppida toime tulema.
Võib tekkida küsimus, milleks kõik see? Aga sellepärast, et kui sa midagi armastad, siis sa oled nõus selle nimel pingutama ja kasvõi nahast välja pugema ja tooma ohvreid. Sest kui sa tuled trennist koju, siis su keha võib olla väsinud, aga su vaim on hoopis värskem kui peale tööpäeva lõppu. Sest see tunne, kui sa tantsid ja sul läheb hästi ja sulle terve saal plaksutab, on lihtsalt hindamatu. Sest kogu see punt, kellega koos sa seda hullust teed, on kõige armsam ja ägedam punte massohiste maamunal. Sest sa ei oskagi muudmoodi olla... sest sa oled tantsija.  
Ja siis on veel nende hetked, kui see töö ja vaev saab tasutud sellega, et avaneb mõni uks, millest sa juba ammu unistanud oled. Juba paari nädala pärast toimub meil TTÜ Tantsutüdrukutega midagi väga põnevat, millest ma teile veel kohe ei räägi, aga varsti varsti saate te juba teada.

***

Last week I found myself on the cover of a basketball article with a rather funny headline + photo combination. Anyway, this got me thinking that I should tell you more about what it takes to be a TUT Cheerleader.
 First of all, being a part of our team means committing to it 100%, being passionate and conscientious, we love the saying "hard work beats lazy talent." You must feel at home in many different styles from hip-hop, jazz, and acrobatics to cheerleading. You must be in great shape, both stamina and strength wise, and you must be really flexible. As I have told you, we practice 4 times a week (2x dance, 2x acrobatics/stunts) but before important performances or competitions we always have additional rehearsals. For example, for the past two weeks I had a rehearsal every weekday and finally a performance at our 3 days in a row. This meant that I went from work straight to rehearsal and then almost straight to bed. I was just so tired and I knew I had to wake up early the next morning to go to work (and gym or running before it, though I do tend to cut that down to 2 times a week during these really intense periods; the main thing is to listen to your body and make a difference between laziness and actual fatigue.) And to be totally honest with you all this comes with a certain amount of mental stress as well, this, however, is an inevitable part of a dancers life, you just can't let you nerves get to you. 
 All this might raise a question: why do you do this? Because when you love something you are willing to make sacrifices and work hard for it. Because when you finish your practice your body is tired but your mind is fresher than before the practice. Because you cannot replace this feeling when you dance and the whole crowed applauds. Because your teammates are the sweetest, craziest bunch of masochists ever. Because you are a dancer and this is what you do. And then there are those moments when all your hard work gets rewarded by an amazing opportunity to go and preform at... well I'm not going to tell just yet, but stay tuned because you'll hear it soon. 
And then there are those moments when all your hard work gets rewarded by an amazing opportunity to go and preform at... well I'm not going to tell just yet, but stay tuned because you'll hear it soon.

Comments

Popular posts from this blog

Advent Time at the Farmhouse

Jõulud on alati minu jaoks olnud maagiline aeg, kuid eriti imelised on jõulud maal. Selleks, et oma maamaja pühaderüüsse seada, ei ole vaja kulutada palju raha. 
Loodus pakub meile nii palju, millega oma kodu kaunistada: igihaljad oksad, marjad, õunad, käbid jne. Pisut nokitsemist ja loovat mõtlemist ning igaüks saab luua omanäolise kauni pühadestiili. Loomulikult saab vanikuid, pärgasid ja muid jõulukaunistusi osta poest, kuid ma leian, et ise meisterdatud kaunistustel on hoopis teine mõju. Näiteks on väga lihtne valmistada käbivanikut, kuhu saab soovikorral lisada ka näiteks õunakesi, pihlakaid, männioksa tutikuid vms. Samas ei vaja ka pärja või oksavaniku tegemine meeletuid käsitöölise oskusi. Mõned head nipid muidugi kuluvad ära. 
Muidugi ma ei ütle, et te peaksite ise klaaskuule tegema hakkama, need on ju ka minul poest ostetud, kuid palju kaunistusi on lihtne ja tore ise meisterdada. Mis puudutab aga klaasist jõuluehteid, siis meeldivad mulle eriti vintage ehted, kuid olen ka v…

Calm Seas

// H&M kimono, shortsid ja heegeltatud top, Parfois päikseprillid //   // H&M kimono, shorts and crochet top, Parfois sunnies //

Meil on puhkuse ajal ilmadega vedanud ja üks mu lemmik päevi oli esmaspäev. Ilm oli täiesti tuuletu ja läbi pilvede paistev päike tekitas maagilise valguse. Ja oli soe! Ohh, kuidas ma naudin rahulikku  ja idüllilist maaelu (ja ma ei kurda ka selle üle, et ma kirjutan seda juttu teile hetkel õues hiiglasliku prinipuu all vaatega merele.) Kuidas teie oma puhkuse veedate?
We have had such lovely weather here and one of my favourite day was Monday. We had no wind what so ever and the sun shone thorough the clouds creating an absolutely beautiful light. And it was so warm! Ahh, I love the easy going lifestyle here in the country side (and I can't complain about the fact that I'm blogging outside under a huge pear tree with a sea view, either). How are you spending your vacation? 

Hello Summer!

Jõuludest on ootamatult saanud peaaegu jaanipäev ja mulle on hakatud ütlema midagi stiilis "sa ju ka kunagi pidasid blogi," seega on viimane aeg siin asjale elu taas sisse puhuda. Ma võiksin ju tuua erinevaid vabandusi, miks siin midagi toimunud polnud, aga tõstiasi on see, et mul oli lihtsalt inspiratsioonipuudus. Seda põhiliselt seetõttu, et mu tähelepanu nõudsid 100% minu uus töö ja õpingud. See viimane aasta on superpõnev olnud! Nüüd ma aga tunnen end taas inspireerituna siin blogima ja loodan, et teie olete inspireeritud lugema ja vaatama.

Mida õigepea blogist leida võib? Suvi on just alanud ja mina sean ennast sisse oma nurgakeses paradiisist. Seega hoian teid kindlasti kursis saareelu ja suvega maal, kuid ära unusta mind ka Instagramist jälgimast. Maaidülli ja lilleaasi täis positiste seast võib leida ka mõne DIY projekti, mida olen juba ammu lubanud.


Christmas has turned into Midsummer just like that and I've been hearing comments such as "you used to blog, …