Wednesday, July 8, 2015

White Out







// Zara dress, Nike sneakers, H&M bag //

Ma olen hetkel liiga väsinud, et pikalt kirjutada. Ma pean juba kell 6 ärkama, et minna jõusaali ja siis tööle. Aga reede on juba vaba päev ja ma lähen taas linnast ära, see kord oma parima sõbrantsi sünnale.
See on mu eilne outfit, ma armastan oma uusi Air Max 90'i ja seda valget Zara kleiti. 

***

I'm too tired to write a long post right now, I have to wake up in 6 hours to go to the gym and then work. But I have Friday off, yay :), and I'll head to the countryside to celebrate my bff's birthday. 
This is my yesterdays outfit. I looooove my new Air Max 90 sneakers and this white Zara dress.

2 comments:

  1. Megailus outfit ja no need tossud on ikka üle prahi!
    -P.
    My blog: BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
  2. Aitäh! Ja no ütleme, jah, et Nike tunneb värki :)

    ReplyDelete