Sunday, July 26, 2015

Stripes














// H&M shirt, bag and rings, Zara jeans and shoes, Aldo sunnies, Michael Kors watch //


Paar nädalat tagasi käisime mu elukaaslase uut kaamerat testimas ja jäädvustasime ühe mõnusa smart casual komplekti. Ma olen juba ammu tahtnud laiema nurgaga objektiivi ja neid pilte vaadates otsustasin ma selle ka linna minnes osta (mina kasutan Canonit ja mu elukaaslane Nikonit, seega me ei saa sama optikat kasutada.) Mu lemmik 17-70mm objektiiv läks eelmine aasta katki (sõna otseses mõttes- täiesti pooleks) ja siis ma ostsin oma preaguse lemmiku- 50mm Canoni obje, millega ma super rahul olen- kuid see jääb tihti siiski pisut liiga pikaks.

***

A couple of weeks ago we tested my bf's new camera and took photos of this smart casual outfit. I have wanted a wide angle lens for a long time and now I am definitely buying one (my bf uses Nikon and I use Canon, so we can't share lenses.) I love my go-to 50mm Canon lens that I bought last year instead of my 17-70mm that broke (in half) but I really need a shorter one as well. 

No comments:

Post a Comment