Thursday, July 16, 2015

Pink & Blue








// H&M dress, shoes and jewellery, Parfois sunnies //

Täna algab puhkus, aga mul on jube tegus päev plaanis kuna ma 2,5 nädalaks ära sõidan: kell 6 oli äratus ja jõusaalis on jub käidud, toidu ja muu vajaliku ostmine, raamatukogu, arstivastuvõtt (mul võib jalalabas stressimõra olla- loodetavasti siiski mitte,) veidi õmblustööd (ma tahaks puhkuse jaoks kaks kleiti teha) ja loooomulikult pakkimine. Õhtul tahan ma kindlasti Merepäevadele minna, eriti paadisõitudele. Ma loodan, et kuskil pakutakse ka häid mereande, mmm. 

***

So, my vacation started today but I have such a busy day planned. I woke up at 6 and I'm already back from the gym. And since I'm going away for 2,5 weeks I have so much to do before that: shopping, library, doctors appointment (I might have a stress fraction in my foot, but hopefully not,) some sewing (I want to make 2 dresses for my vacay) and of course packing. And I definetly want to visit Tallinn Maritime Days. They have all sorts of fun stuff there, I most certainly want to go for some boat rides. And maybe eat some delishious seafood, yum. 

No comments:

Post a Comment