Saturday, June 6, 2015

Stripes & Strawberries





 // Zara sweatshirt, vintage shorts, H&M espadrilles //

Mul oli plaan täna päevitada, aga loomulikult hakkas vihma sadama kui ma bikiinid kotti panin. Vähemalt lõppes sadu varsti ja me saime perega mõnusalt väljas grillida. No, vähemalt mul on mu St. Moritz'i isepruunistav vaht. Aga ma siiski loodan, et nagu ei jää tali taeva, siis ehk ei jää ka suvi tulemata... ma nii väga tahan päevitada ja ujuda. Minu ideaalne ilm on 25+ kraadi sooja ja lõputu päike– mitte väga Eestilik :D

I had such a nice family bbq today, but my plan to sun bathe before was totally ruined by the weather.   Of course it started raining once I packed my bikini, haha. It soon stopped, but the sun didn't come out before the evening. Well, at least I've got my St. Moritz self-tanning foam. 
I still remain hopeful that eventually the summer will arrive... I want to swim and enjoy the sun so baaad.

No comments:

Post a Comment