Saturday, June 27, 2015

Flower Child


Eile käisin ma üle pika aja stiilipeol. Mu õde pidas oma sünnipäeva ja teema oli Eesti talupoegade 700 aastat orjapõlve. Oli väga vahva suvine maapidu ja isegi ilm pidas vastu ja vihma ei sadanud, kuigi terve tee Tallinnast peopaika kallas nagu oavarrest. Üllatavalt pidas vastu ka mu mitte just kõige teadlikuma tehnikaga punutud lillepärg. Ja need vanaaegsed Eesti söögid, mmmm... ütleme nii, et eile õhtul kaldusin ma oma tavalisest toitumiskavast korralikult kõrvale, aga vahel peab patustama ka. 
Tänane päev möödus päevitades- üks mul lemmik viise päeva veetmiseks! :D Nüüd aga kavatsen ma pisut nokitseda ja endale midagi õmmelda, äkki ma isegi teen ühe DIY. Kui mitte, siis valmis asja näitan kindlasti.

***

I went to a costume party yesterday. It was my sisters birthday and the party was peasant themed. It was really cool, everyone was in costume, the weather was good (though it rained almost all the way there) and the food, OMG, the food was great. They served tradition Estonian foods, and, well, lets just say that I slightly deviated from my regular diet, haha. But I am a firm believer in cheat meals and what a cheat meal it was! And my flower crown held out really well, too. 
Today was spent sun bathing- one of my favourite things to do for sure! :D Now I think I'm going to do some sewing, maybe I'll even upload the DIY on the blog. If not, you'll sure to see the finished product at least :D

No comments:

Post a Comment