Monday, February 9, 2015

Wind


Yesterday we went to the seaside to look at the storm and also took some photos... and what a storm it was, I was out there for two minutes and I was freezing. It really did no good for me, I felt like I was coming down with something on Friday and today I'm stuck in bed... as it turn out ignoring your cold won't always help :D But is has to be gone by tomorrow since I can't afford to stay at home another day. I'll show more pictures once I feel better... this stuffy nose is killing me!

***

Me käisime eile mere ääres tormi vaatamas ja tegime ka mõned pildid. Väljas oli nii tuuline ja külm, et ma olen peale 2 minutit täiesti jääs. Ja ega see just kasuks ei tulnud arvestades, et ma tundsin juba reedel, et ma hakkan haigeks jääma. See kord ei tulnud hästi välja see "ma teen nägu, et ma pole haige ja see läheb üle" strateegia ja ma olen täna täitsa rivist väljas. Ma loodan, et see läheb siiski homseks üle, sest pole lihtsalt muud varianti. Ma näitan teile rohkem pilte, kui ma ennast paremini tunnen... hetkel ajab see nohu mind hauda! 

No comments:

Post a Comment