Thursday, December 11, 2014

The Little Burgundy Dress



// River Island dress //

I first saw this dress in September but did not buy it, but now that it was on sale for a bargain I could not help but buy it. The funny thing is that I had to buy it in size 34, whaaaat? Nowadays I'm size a 36, I used to be 38, or even slightly bigger,  I must admit, so I was rather shocked... in the best way :) I think this little number is perfect for the party season. 

***

Ma nägin seda kleiti esimest korda septembris, aga ei ostnud seda siiski, kuid nüüd, kui see oli tohutult alla hinnatud, ei saanud ma seda poodi jätta. Naljakas on see, et pidin ostma suuruse 34!? Ma olen praegu suurus 36, ennem olin 38 või, häbi tunnistada, isegi pisut suurem, nii et ma olin üsna shokeeritud... kõige paremas mõttes :) Ma leian, et see kleit on kättejõudnud pidudehoojaks ideaalne. 

No comments:

Post a Comment