Thursday, December 4, 2014

Casall

Hey, sweeties! I want to let you know that I haven't vanished from the face of the Earth :D I just have had a crazy busy few weeks and the next two will be more or less the same. We are competing at the nationals this weekend with TUT Cheerleaders and we have been practicing like crazy. Plus the exam session is starting and in addition to that I have tons of books to read. But I'm not complaining, I just sometimes wish I could add a couple of hours to the day :D 
Anyway, as I haven't had time to take any outfit pictures, here is a shot from a cool Casall photoshoot for Sportland Magazine. We shot in almost complete darkness, so that was something new, but super fun. I'll so you some more pictures from that mag some other day. But I have to say I look so different in this picture, I hardly recognised myself :D

***

Hei, kullad! Tahtsin märku anda, et ma pole maamunalt haihtunud :D Mul on olnud ulme kiired paar viimast nädalat ja järgmised paar tulevad ilmselt sama sugused. Me oleme TTÜ Tantsutüdrukutega valmistunud homseteks Eesti meistrikateks ja treeninud nagu segased. Pluss läheneb sess ja mul on veel ulme hunnik raamatuid lugeda. Aga ma ei kurda, vahel tahaks lihtsalt ööpäeva paari tundi juurde.
Igal juhul, kuna ma pole jõudnud eriti pilte teha, siis on siin üks pilt ägedalt Casalli shuudilt, mille me tegime Sportland Magazini jaoks. Me pildistasime peaaegu totaalses pimeduses nii et see oli midagi uut, aga väga vinget! Ma pean ütlema, et ma olen sellel pildil väga võõra näoga, ei tundud alguses ennast isegi ära :D


// Casall complete look, Nike runners //

No comments:

Post a Comment