Tuesday, November 11, 2014

I'm Back


I'm back from London and I have to say it was everything I had imagined. But I'll tell you more in a future post. 
I'm sorry for not blogging while I was there. I did have some post prepared for you, but something went wrong and they never got published. 
Now I really have to get back on track with my schoolwork after missing lectures for a week. 
I'll tell you more about London in a couple of days :)

***

Ma olen nüüd Londonist tagasi ja ma pean ütlema, et see oli täpselt nii imeline, nagu ma ette kujutasin :) Aga sellest pikemalt järgmine kord. 
Vabandan, et ma sealt ei bloginud, mul oli küll mõni postitus ette valmistatud, aga nendega läks midagi valesti ja need ei jõudnuki teieni.
Aga nüüd pean ma minema ja üritama kooliasjadega järje peale saada peale nädalat looderdamist.
Londonist rohkem paari päeva jooksul :)

No comments:

Post a Comment