Wednesday, October 1, 2014

Wishing for...


...this outfit. Yes, I think I'm in desperate need of these H&M shorts.

Yesterday was my 25th birthday. I had a wonderful day, big love to all of you guys, who wished me happy birthday! :)
It was such a busy day, though. Between preparations for entertaining guests in the evening, gym, school and homework, cooking again after school and then having a small party with my family, I had no time to take photos. And my phone takes such crappy photos because the glass in front of the lens is scratched. But I got a new phone for my birthday (and a trip to London, super excited!!!). I just need to get a new SIM card and then I'll be an iPhone user again after 5 years of using Android... It will probably need some getting used to :)

***

Eile oli mu 25.sünnipäev. Mul oli super tore päev, nii paljud inimesed soovisid mulle palju õnne :)
Aga see oli ka mega kiire päev: hommik algas ettevalmistustega külaliste vastuvõtuks, siis jõusaali, kooli (ärme kodutöödest parem räägimegi), siis koju süüa tegema. Õhtul tähistasin sünnipäeva pereringis. Ühesõnaga seoses sellega polnud mul absoluutselt aega pilte teha, ja telefoniga ma pilti teha ei saanud, sest see on kaamera eest mõnusalt ära kraabitud. Aga hea uudis on see, et mu sünnipäevapakist hüppas välja ilus uus telefon (ja reis Londonisse, ma olen nii elevil!). Ma pean nüüd lihtsalt minema ja uue SIM kaardi tegema ja minust saabki iPhone kasutaja peale umbes 5 aastat Andriodi kasutamist... ilmselt läheb ümber harjumiseks pisut aega :)

No comments:

Post a Comment