Sunday, September 28, 2014

Barely There



/ H&M top and belt, Zara pants, Michael Kors watch /

I've been the worst fashion blogger these past weeks. I've had no time to take photos or the weather has been terrible and I hate to take photos inside. But finally that's exactly what I did yesterday. I just really wanted to show this beautiful satin top from H&M. 
Now I'm off to buy some plates and stuff for my birthday, because I realized I don't have enough of those. Hopefully I can take some dissent photos today, too. 
Enjoy your Sunday! 

***

Ma pole viimastel nädalatel just kõige eeskujulikum blogija olnud. Mul pole olnud aega pilte teha või siis on ilm olnud täiesti juba ja mulle tõesti ei meeldi toas pilte teha. Aga lõpuks ma ikkagi just seda eile tegin. Aga ma lihtsalt väga tahtsin teile näidata seda ilusat satiintoppi. 
Aga nüüd ma lippan poodi oma sünnipäeva jaoks taldrikuid ja muud sellist kraami ostma, sest ma taipasin, et mul ei ole neid piisavalt. 
Ilusat pühapäeva! 

No comments:

Post a Comment