Friday, September 5, 2014

Audition Time










Wearing Nike
Photos by Andrei Ozdoba

This Wednesday TUT Cheerleaders held their biggest auditions so far. It was a super awesome evening with my favorite people. And it was really cool to see so many new faces as well. And to top it all off I was nominated Sportland's favorite dancer. 
This year we have five different teams. I have been a member of the basketball cheer team since 2009 and I'm starting my sixth season now... and I love it. 
We have at least two dance practices and two acrobatics classes a week. In addition to that I go to the gym four times a week. So I work out approximately 14 hours a week. But I wouldn't have it any other way. This is not just a hobby, this is my love and my passion and the time put into it is so worth it :) And we have the most amazing punch of crazy awesome people. 
♥ BIG LOVE to my teammates! 

***

 Sellel kolmapäeva olid TTÜ Tantsutüdrukute auditionid ja need peeti suurema ja vägevamana kui kunagi varem. See oli tõeliselt vinge õhtu koos mu lemmik inimestega. Nii tore oli näha, et kohale oli tulnud ka väga palju uusi nägusid. Kirsiks tordil oli see, et Sportland valis mind oma lemmiktantsijaks. 
Sellel aastal on meil lausa viis tiimi. Ise olen ma olnud korvpallirühma, mis on meie esindustiim, liige alates 2009 aastast ja praegu algab minu kuuest hooaeg.
Meil on nädalas vähemalt kaks tantsu- ja kaks akrobaatikatrenni. Lisaks sellele käin ma neli korda nädalas jõusaali. Nii et kokku tuleb mul nädalas umbes 14 tundi trenni. Aga ma ei tahaks, et see oleks teisiti. See pole lihtsalt mingi hobi, see on mu kirg ja armastus ja see aeg, mis sinna alla läheb, on seda igati väärt :) Lisaks sellele on meil kõige vingem kamp imelisi inimesi!
 BIG LOVE! 

No comments:

Post a Comment