Wednesday, July 9, 2014

Urban Safari

I'm goin to be spending the next couple of weeks in my summer cottage. On my to-do-list: tan, swim, repeat :) I actually have some cool DIY projects planned as well: I'm going to built some furniture :D
I have some pretty cool photo shoots planned too. I usually leave my computer at home when I go to the countryside, but I'm bringing it with me this time to keep you updated. 
Hope you guys are having a wonderful summer! :)

***

Ma veedan järgmised paar nädalat oma suvekodus. Minu plaanid: pävitade, ujuda, korrata :) Tegelikult on mul plaanis ka mõned toredad DIY projektid: ma hakkan mööblit ehitama :D Ja ka paar ägedat fotoshuuti. Tavaliselt ma jätan küll oma arvuti linna kui ma maale lähen, aga võtan selle see kord kaasa, et teid kõigega kursis hoida.
Ma loodan, et ka teil on super tore suvi! :)







Lindex tunic (similar HERE)
Vero Moda shorts (similar HERE)
Bershka bag (HERE)
Charles & Keith shoes (similar HERE)
Michael Kors watch

No comments:

Post a Comment