Wednesday, May 21, 2014

Sunlight

I'm going to keep it short today, I had a killer exam this morning and I'm exausted. I'm going to spend the next couple of hours watching Devious Maids but tomorrow I have to start studying again because I have my last exams next week... and then summer vacation, yay! 
Here are some pictures of this gorgeous dress I bought a couple of months ago. 

***

Ma täna pikka juttu ei tee, sest mul oli hommikul jõhker eksam ja ma olen nii väsinud. Ma kavatsen järgnevad paar tundi veeta Devious Maids' vaadates. Homme pean aga järgmiseks eksamiks õppima hakkama. Õnneks saavab sess minu jaoks järgmise nädala lõpus läbi ja siis algab pikk suvepuhkus jee! :)
Siin on aga pildid sellest ilusast rohlisest kleidist, mille ma mõned kuud tagasi ostsin. 





Zara dress

No comments:

Post a Comment