Tuesday, May 6, 2014

Spring Greens

Remeber last week when I told you I drive everywhere... well I'm having my car serviced this week and therefore cannot drive anywhere :D It's ridiculous how helpless I am without my car. First of all I don't even know what busses to use because I recently moved to a totally different part of town. Secondly I have no idea how long my journey from A to B is going to take. I planned an extra hour so I would get to school in time... guess what? I was late! :D It's rather funny though. It is amazing how quickly we get used to things, I have had my licence for two years and I cannot imagine my life without a car, it feels like I'm missing a limb or something. Hopefully my bf can drive from school to dance practice and also pick me up after that and hopefully I can get my car back tomorrow at the latest.
Btw, I am super exited because today I'm going to dance practice after a three-week pause. I have been struggling with a problem called periostitis that is basically caused by excessive pressure and strain put on the shins. I feel much better now and can gradually start putting pressure on my legs again. I am visiting my physical therapist of Friday to get some further pointers.
I'm so looking forward to todays practice, I miss dancing and my friends there!
 
***
 
Mäletate kui ma teile eelmisel nädalal rääkisin, et ma sõidan igale poole autoga... ma pidin see nädal om auto teenindusse viima nii et ma olen raegu jalamees. See on päris naljakas kui abitu ma ilma autota olen. Esiteks ma ei tea, millise ühitransportdiga ma kuskile saan, kuna ma alles hiljuti kolisin teise linnaossa. Teisiseks ei ole mul õrna aimugi kui kaua võtab aga mu teekond punktist A punkti B. Ma arvestasin liiklemiseks terve ühe tunni lisaks et õigeks ajaks kooli jõuda. Mis te arvate, mis tegelikult juhtus? Loomulikult ma jäin hiljaks! See on nii naljaks, kui ruttu me asjadega ära harjume, mul on load olenud kaks aastat ja ma ei kujuta oma elu ilma autota ette! Ma loodan, et mu bf saab mind õhtul koolist trenni viia ja pärast koju.
Muide, ma olen mega elevil, sest ma lähen täna üle kolme nädala jälle tantsutrenni. Ma olen hädas olnud luuümbriste põletikuga, mis on pm põhjustatud säärte ülekoormusest. Mul on nüüd juba palju parem ja ma julgen hakata vaikselt jälle oma jalgu trennis kasutama. Seni piirdusin jõusaalis ülakeha treenimisega. Ma lähen reedel ka oma füsioterapeudi juurde lisa nõuandeid saama.
Ma nii ootan juba tänast trenni, ma igatsen tantsimist ja oma sõpru TTÜ Tantsutüdrukutes!
 
 








Zara jumper (also love THIS ONE)
DIY skirt (similar HERE)
Zara heels (similar HERE and HERE)

No comments:

Post a Comment