Sunday, May 4, 2014

Last Week

 
Hey, guys! This week did not start all that well for me- I woke up with a really soar throat and I think I have a fever. Plus the weather is super weird, it was snowing this morning, last Monday, however, I was sunbathing and could wear sandals and skirts. But it was so cold during the weekend and super windy, I must have caught a cold when I was at my summer cottage.  I really hope this is a one day thing... it simply has to be! It really sucks to be sick.
Oh, and this outfit will be up tomorrow! :)
 
 ***
 
See nädal ei alanud minu jaoks kõige paremini- ma ärkasin väga vasti kurguvaluga ja ma kardan, et mul on palavik. Ja ilm on nii veider, täna hommikul sadas lund, eelmine esmaspäev sain ma päevitada ja seelikuid ja sandaale kanda. Aga nädalavahetusel läks nii külmaks ja tuuliseks ja ilmselt sain ma oma suvekodus külma. Ma loodan väga, et see on ühepäevane asi... lihtsalt peab olema!
Ajaa, see outfiti postitus tuleb homme! :)

No comments:

Post a Comment