Wednesday, April 23, 2014

Powder












Hey, sweeties! 
Soooo... I wrote a long post yesterday and it just disappeared. Cool! Well, maybe it was too long anyway and it was a sign?
I was thinking that maybe I should tell a bit more about my semi-proffesional hobby- dancing? And about my training in general, what I do to stay fit. Would you like that?

***

Hei, tiburullid!
Niisiis, ma kirjutasin eile pika postituse ja see lihtsalt kadus ära. Äge! Võibolla see oligi liiga pikk ja see oli märk sellest? 
Igaljuhul, ma mõtlesin, et äkki ma peaks teile rääkima pisut rohkem oma poolprofesionaalsest hobist- tantsimisest? Ja üleüldiselt oma treeningutest, mida ma teen et olla vormis. Kas teile meeldiks see?

Ivo Nikkolo T-shirt
Lindex jacket
DIY skirt
Odeon shoes 
Michael Kors watch
Monton shades
Bag from a random outlet

2 comments:

  1. Treeningutest oleks kll huvitatud :) Pildid on ka nii kenad :) Kommetaari on kahjuks nii raske kirjutada, sest mina neid tähti mitu korda ära ei tuvastanud, mis tuli trükkida :/

    ReplyDelete
  2. Äge, varsti teen paar selle teemalist postitust kinlasti! Ja aitäh ka! Nende koodide kohta nii palju, et ma olen ise ka nendega hädas vahel, kus iganes neid jälle tippima peab, mõnikord läheb 20 valesti, no ei saa aru :D aga mis teha :P

    ReplyDelete