Wednesday, January 15, 2014

Sunshine

Täna on lihtsalt imeilus ilm. Minge välja seda nautima! :)
Ma olen ilmselgelt nendest Charles&Keith saabastest vaimustuses. Ma ostsin need umbes kaks aastat tagasi aga alles sellel hooajal said need mu tõelisteks lemmikuteks. Need on kõige mugavamad kõrge kontsega saapad, mis mul kunagi olnud on. Aga ma tunnen, et mul on väga vaja uusi poolsaapaid. Ma ei saa iga päev nende ringi käia. Midagi sama mugavat, midagi, mida ma saaksin võimalikult paljude erinevate asjadega kanda. Kahjuks pole meie kaubanduses midagi eriti leida, mis tähendab, et ma pean jälle pöörduma vana hea online kaubanduse poole! :)

***

The weather is just amazing today. Go outside and enjoy it! :)
I am obviously obsessed with these boots from Charles&Keith. I bought them about two years ago but this season they have become my true favourites. They are really the most comfortable (wedge)heeled boots that I have ever owned. But I feel like I'm in desperate need of some new ankle boots. I can't keep strolling around in these every day. Something as comfy like these, something I can wear with a lot of different outfits. But the thing is there is nothing in our stores so I guess I just have to turn to good old online stores! :)




 









Vero Moda parka (similar HERE)
Zara jeans (similar HERE), T-shirt and belt
Garcia shirt (similar HERE)
Charles&Keith boots (I really want THESE)
Abro bag
Michael Kors watch
Monton sunnies (similar HERE and HERE)

2 comments: