Skip to main content

Retro Modern

Ma hakkan paari nädala või kuu pärast esimest korda elus kolima, see oleneb sellest, millal me osa oma mööblist kätte same. Aga need on vajad esmavajalikud asjad, ma tahaks seal pisut sees elada ja saada aimu selle koha aurast enne kui ülejäänud mööbli osas otsuseid tegema hakkan.
Kui nüüd aus olla, siis teeme otsuseid meie mitte mina üksi, ehk mina koos oma elukaaslasega, aga olgem ausad, kuna mina olen meist see loovama mõtlemisega, siis ma tunnen, et ma tean paremini :D Aga mul on üleüldine idee olemas, mida ma tahaksin selle korterga teha. Mulle väga meeldib selline retro-moderne stiil , ma arvan, et see sobiks sinna väga hästi. Me plaanime ilmselt Soome IKEAsse mnna, seal on nii palju vingeid asju ja ka hea hinnaga.
Ma tahaksin ülmuljet üsna monokroomsena hoida, kuid ilmselt tuleb ka mingeid värve sisse. Ilmselt kööki pisut punast (sest meil on juba mõned asjad olemas), mulle meeldivad väga ka teatud tooni helesinine ja roheline, aga eks näis. Aga ma tahaks värvid hoida pigem tekstiilides ja detailides, et neid oleks soovi korral kerge välja vahetada.
Kui teil on soovitusi, kust leiab ägedaid asju, siis ma olen väga tänulik! :)
 
***
 
 I'm about to move for the first time in my life in a few weeks or a month- depends on when some of our furniture arrives. But those are just the essentials, I would like to live there for a bit to get a feel of the place before purchasing more furniture.
Well, ok, it's actually we- me and my bf, but who am I kidding, I'm the artsy one and I feel like I know better :D But I do have a general idea what I would like to do with the place. I love this sort of a retro modern style and I think it's rather perfect for our little apartment. I think we are going to go to IKEA in Finland to get some of the stuff we need, they have really cool things for a reasonable price.
I would like to keep it rather monochrome though. But some splashes of colour will probably be there too. I'm thinking a bit of red for the kitchen (because we already have some stuff), I also really a certain tone of light blue and green, but we'll see. I would like to keep the colours in textiles and details so it would be easy to chance those things if we feel like it.
If you have some suggestions where I could get some cool stuff I would really appreciate it! :)
 







 
 

Comments

Popular posts from this blog

Advent Time at the Farmhouse

Jõulud on alati minu jaoks olnud maagiline aeg, kuid eriti imelised on jõulud maal. Selleks, et oma maamaja pühaderüüsse seada, ei ole vaja kulutada palju raha. 
Loodus pakub meile nii palju, millega oma kodu kaunistada: igihaljad oksad, marjad, õunad, käbid jne. Pisut nokitsemist ja loovat mõtlemist ning igaüks saab luua omanäolise kauni pühadestiili. Loomulikult saab vanikuid, pärgasid ja muid jõulukaunistusi osta poest, kuid ma leian, et ise meisterdatud kaunistustel on hoopis teine mõju. Näiteks on väga lihtne valmistada käbivanikut, kuhu saab soovikorral lisada ka näiteks õunakesi, pihlakaid, männioksa tutikuid vms. Samas ei vaja ka pärja või oksavaniku tegemine meeletuid käsitöölise oskusi. Mõned head nipid muidugi kuluvad ära. 
Muidugi ma ei ütle, et te peaksite ise klaaskuule tegema hakkama, need on ju ka minul poest ostetud, kuid palju kaunistusi on lihtne ja tore ise meisterdada. Mis puudutab aga klaasist jõuluehteid, siis meeldivad mulle eriti vintage ehted, kuid olen ka v…

Hello Summer!

Jõuludest on ootamatult saanud peaaegu jaanipäev ja mulle on hakatud ütlema midagi stiilis "sa ju ka kunagi pidasid blogi," seega on viimane aeg siin asjale elu taas sisse puhuda. Ma võiksin ju tuua erinevaid vabandusi, miks siin midagi toimunud polnud, aga tõstiasi on see, et mul oli lihtsalt inspiratsioonipuudus. Seda põhiliselt seetõttu, et mu tähelepanu nõudsid 100% minu uus töö ja õpingud. See viimane aasta on superpõnev olnud! Nüüd ma aga tunnen end taas inspireerituna siin blogima ja loodan, et teie olete inspireeritud lugema ja vaatama.

Mida õigepea blogist leida võib? Suvi on just alanud ja mina sean ennast sisse oma nurgakeses paradiisist. Seega hoian teid kindlasti kursis saareelu ja suvega maal, kuid ära unusta mind ka Instagramist jälgimast. Maaidülli ja lilleaasi täis positiste seast võib leida ka mõne DIY projekti, mida olen juba ammu lubanud.


Christmas has turned into Midsummer just like that and I've been hearing comments such as "you used to blog, …

Calm Seas

// H&M kimono, shortsid ja heegeltatud top, Parfois päikseprillid //   // H&M kimono, shorts and crochet top, Parfois sunnies //

Meil on puhkuse ajal ilmadega vedanud ja üks mu lemmik päevi oli esmaspäev. Ilm oli täiesti tuuletu ja läbi pilvede paistev päike tekitas maagilise valguse. Ja oli soe! Ohh, kuidas ma naudin rahulikku  ja idüllilist maaelu (ja ma ei kurda ka selle üle, et ma kirjutan seda juttu teile hetkel õues hiiglasliku prinipuu all vaatega merele.) Kuidas teie oma puhkuse veedate?
We have had such lovely weather here and one of my favourite day was Monday. We had no wind what so ever and the sun shone thorough the clouds creating an absolutely beautiful light. And it was so warm! Ahh, I love the easy going lifestyle here in the country side (and I can't complain about the fact that I'm blogging outside under a huge pear tree with a sea view, either). How are you spending your vacation?