Skip to main content

Perfectly Pink

Hei, nunnud! Kahjuks pidin ma tänase pildistamise ära jätma, sest et väljas on ebanormaalselt külm. Mul on tunne, et mu nägu läheb hetkega jäässe, nii et ma üritame selle korraldada siis kui pisut soemaks läheb. 
Mäletate, kui ma teile eelmisel nädalal neid imeilusaid Alexander Wangi kotte näitasin? Juhtus nii, et ma koperdasin täiesti juhulikult selle ilusa koti otsa ühes täiesti suvalises outletis ja nüüd on mul olemas ideaalne kott kevadeks, jee! :)

***

Hi, sweeties! Soooo I had to cancel todays photo shoot, because it is beyond cold here in Tallinn- it feels like your face is going to freeze off in an instant! We'll do it when it gets a bit warmer outside. 
Btw, remember when I showed you those amazing Alexander Wang bags last week? Well I accidentally stumbled upon this cute bag in a totally random outlet store and I just had to buy it. Now I have my perfect pastel bag for spring, yay! :)


Comments

Popular posts from this blog

Advent Time at the Farmhouse

Jõulud on alati minu jaoks olnud maagiline aeg, kuid eriti imelised on jõulud maal. Selleks, et oma maamaja pühaderüüsse seada, ei ole vaja kulutada palju raha. 
Loodus pakub meile nii palju, millega oma kodu kaunistada: igihaljad oksad, marjad, õunad, käbid jne. Pisut nokitsemist ja loovat mõtlemist ning igaüks saab luua omanäolise kauni pühadestiili. Loomulikult saab vanikuid, pärgasid ja muid jõulukaunistusi osta poest, kuid ma leian, et ise meisterdatud kaunistustel on hoopis teine mõju. Näiteks on väga lihtne valmistada käbivanikut, kuhu saab soovikorral lisada ka näiteks õunakesi, pihlakaid, männioksa tutikuid vms. Samas ei vaja ka pärja või oksavaniku tegemine meeletuid käsitöölise oskusi. Mõned head nipid muidugi kuluvad ära. 
Muidugi ma ei ütle, et te peaksite ise klaaskuule tegema hakkama, need on ju ka minul poest ostetud, kuid palju kaunistusi on lihtne ja tore ise meisterdada. Mis puudutab aga klaasist jõuluehteid, siis meeldivad mulle eriti vintage ehted, kuid olen ka v…

Calm Seas

// H&M kimono, shortsid ja heegeltatud top, Parfois päikseprillid //   // H&M kimono, shorts and crochet top, Parfois sunnies //

Meil on puhkuse ajal ilmadega vedanud ja üks mu lemmik päevi oli esmaspäev. Ilm oli täiesti tuuletu ja läbi pilvede paistev päike tekitas maagilise valguse. Ja oli soe! Ohh, kuidas ma naudin rahulikku  ja idüllilist maaelu (ja ma ei kurda ka selle üle, et ma kirjutan seda juttu teile hetkel õues hiiglasliku prinipuu all vaatega merele.) Kuidas teie oma puhkuse veedate?
We have had such lovely weather here and one of my favourite day was Monday. We had no wind what so ever and the sun shone thorough the clouds creating an absolutely beautiful light. And it was so warm! Ahh, I love the easy going lifestyle here in the country side (and I can't complain about the fact that I'm blogging outside under a huge pear tree with a sea view, either). How are you spending your vacation? 

Hello Summer!

Jõuludest on ootamatult saanud peaaegu jaanipäev ja mulle on hakatud ütlema midagi stiilis "sa ju ka kunagi pidasid blogi," seega on viimane aeg siin asjale elu taas sisse puhuda. Ma võiksin ju tuua erinevaid vabandusi, miks siin midagi toimunud polnud, aga tõstiasi on see, et mul oli lihtsalt inspiratsioonipuudus. Seda põhiliselt seetõttu, et mu tähelepanu nõudsid 100% minu uus töö ja õpingud. See viimane aasta on superpõnev olnud! Nüüd ma aga tunnen end taas inspireerituna siin blogima ja loodan, et teie olete inspireeritud lugema ja vaatama.

Mida õigepea blogist leida võib? Suvi on just alanud ja mina sean ennast sisse oma nurgakeses paradiisist. Seega hoian teid kindlasti kursis saareelu ja suvega maal, kuid ära unusta mind ka Instagramist jälgimast. Maaidülli ja lilleaasi täis positiste seast võib leida ka mõne DIY projekti, mida olen juba ammu lubanud.


Christmas has turned into Midsummer just like that and I've been hearing comments such as "you used to blog, …