Tuesday, January 28, 2014

It's Freezing Out There

Mulle väga meeldib see lumine ilm, aga kurat kui külm praegu väljas on! Mul on õnnestunud kerge külmetus saada, aga loodetavasti ma seljatan selle kiirelt oma vana hea sõbra Citrocepti ja kuuma tee abiga. Mul on neljapäev kavas üks pildistamine, mille idee on mul juba ammu mõttes mõlkunud. Lisaks ei taha ma trennisaalist eemal olla ja ma saan homme oma pikaaegse kalli sõbrannaga kokku nii et see pisike palavik peab hommikuks läinud olema!
Ilusat nädala jätku ja ärge külmetage!
 
***
 
I really like this snowy weather but holy crap it's cold out there! And I have managed to get a minor cold, hopefully I can defeat it in no time with my good old friend Citrocept and a lot of hot tea because I have a photo shoot planned for Thursday. I've had this concept in mind for quite some time- Plus I can't afford to miss any workouts and I am meeting one of my oldest and dearest friends tomorrow so this small fever has to be gone by the morning.
Have a great week and don't catch a cold!
 
  
 

No comments:

Post a Comment