Thursday, November 7, 2013

Baaa

As a lover of all things shearling I just had to have this coat. I’m usually really not a fan of Terranova, but sometimes I step in just out of curiosity. I actually stumbled upon this for the first time about a month ago, but found it to be a bit expensive (considering that it was Terranova), but when I saw it again yesterday it was 50% off so I just could not leave it in the store. I have wanted something like this for a long time. And it looks surprisingly good material and quality wise too, plus its quite warm. 

***

Kõikide lambanahksete asjade armastajana oli mul loomulikult seda mantlit vaja. Tavaliselt ei ole ma just eriline Terranova austaja, kuid ma astun sinna vahel lihtsalt uudishimust sisse. Tegelikult koperdasin ma selle mantli otsa esimest korda umbes kuu aega tagasi, kuid pidasin sead pisut kalliks (arvestades, et tegu on siiski Terranovaga), kuid kui ma seda eile uuesti nägin oli see 50% allahinnatud, nii et ma lihtsalt ei suutnud seda poodi jätta. Ma olen midagi sellist juba ammu tahtnud. Ja see näeb ka kvaliteedi ja materjali mõttes üllatavalt hea välja. 


4 comments: