Friday, June 14, 2013

Catching Up

Tere, mu kallid!
Ma pole siia väga ammu midagi kirjutanud. Vahepeal mul oli isegi tunne, et lõpetan blogi pidamise üldse ära. Kuid siiski... midagi kisub mind siia ja tegelikult mulle meeldib teile siin kirjutada ja pilte näidata :)
Mu elu on lihtsalt nii metsikult kiire olnud, et ma pole suutnud endale blogi jaoks aega võtta. Mida kevade poole, seda rohkem mul töid ja tegemisi on olnud ( ärge saage valesti aru, see on väga hea, et tööd on :)) ning lisaks oma tegemistele ateljees individuaaltöö ja kollektsiooni loomisega käin ma praegu veel ka praktikal Balitkas Ivo Nikkolo brändi juures. Pluss tantsutrennid, mis mai lõpust on nüüd küll üliharval suvegraafikul. Olen enda jaoks taas avastanud rattaga sõitmise ja oleme pea igal õhtul elukaaslasega pikemaid rattaringe teinud. Ainult viimasel nädalal on kahjuks ilm just õhtuti sajule läinud, aga loodame, et see ei kesta pikalt, sest mulle väga meeldivad need suveõhtused rattasõidud.
Kuid varsti tuleb puhkus! Enda ülemuse ja ettevõtjana on üsna raske endale puhkust võtta, aga ma olen südame kõvaks teinud ja otsustanud juuli algusest kuni augusti alguseni puhata. Ma pole viimased kaks suve saanud korralikult puhata, eelmine suvi üldse mitte ning nüüd ma tunnen, et see võlg hakkab juba natukene liiga suureks muutuma. Nii, et ma väga ootan seda, et saan veeta palju aega Vormsil, olla koos pere ja sõpradega ning nautida päikest ja merd. Eelmisel aastal sain Vormsil vaid mõned ükskud korrad käia, kuid see aasta kavatsen ma selle eest kõik tasa teha. Seal puhkab tõeliselt välja, nii mõnus :):):)
Ma üritan ka siia natukene tihemini jõuda! Aga nüüd vaadake pilte! :)


Talvel avastasime enda jaoks toreda võimaluse teha hoipaiga koerte päev veidi rõõmsamaks- nendega jalutamas käimine


See kuts Frend on tõeliselt vahva ja sõbralik kuju, oleks teda niiiii väga tahtnud endaga koju kaasa võtta. Õnneks on ta nüüdseks endale kodu leidnud.


Esimesed kevademärgid ateljees



Kollektsiooni valmimine- lõikekohased kandid


Kohvik Bon Aparte Deli Laial tänaval on totaalne hukatus


TTÜ Tantsutüdrukute pildistamine


Vastlad- loomulikult ise küpsetatud kuklitega


Lõpuks sain ühe enda seeliku valmis, mida alustasin mingi aasta tagasi ja ei leinud aega seda lõpetada.




Mõista, mõista, mis see on!? Overlokitamise jäägid peale trikoo õmblemist ehk ilus prügi


Juba veidi kevadesemas meeleolus


Tuulutasin Stradivariuses oma rahakotti- lumi oli veel maas, aga hing ihkas kevadist värvi


Mmmm


Selline vahva kiisu elab meil Telliskivis Mööbeldajas :)


Lemmik kott (aitäh, kallis, kingituse eest) ja matching rahakott Charles and Keithist


Väikse ostureist Helsingisse, kus me muu hulgas suutsime laevast maha jääda ja pidime mitu tundi passima ja kordades kallimad (arvestades, et sinna vaid sadamamaksu eest läksime) piletid tagasisõiduks lõpuks ostma :D Ja ma läksin pisut viikarihulluks: koju tuli minuga lisaks muule kraamile 3 paari 7/8 pikkusega H&M sama lõikega viikareid erinevatest kangastest- mulle ikka väga meeldivad sellised püksid :D


Kevadkuulutajad


Sisustusleid Soomest




Kostümkad niks-naks valmis treitud




Leidsin kusagilt A&O maapoest kummikomme: 1kg oli mingi paar euri... whaaaaaaat :D


Lõpukleitide tegemine


Lihavõtted


Oli priiuse põlistumise päev ja minagi läksin kaasa üleskutsega kanda sini-must-valget


Lihavõteteks kokkamine ja munade värvimine


Pasha, hot cross buns ja cannolid riccota ja shokolaadi täidisega


Channeling my inner Audrey Hepburn (jalas ühed H&M'st toodnud pükstest)


Paksud pannkoogid koduse mustikamoosi ja jäätisega- mõnusad pühapäevahommikud




Mai pühade aegne käik Pärnusse sugulaste juurde ja loomulikult kohustuslik pizza


Tõeliselt ilus karjäär Pärnu lähedal- vesi oli nii sinine ja selge, et hoolimata külmast ilmast tekkis tahtmine sisse karata!


Minu kevad-suvine kollektsioon Welcome To The Jungle. Seda saate osta minu ateljeest ja moepoest Zero. Ateljees samuti saadaval ainulaadsed Aire Trummali ehted, mis on loodud just selle kollektsiooni juurde. Vaata lähemalt SIIT


Musu sünnipäevakook vol.1


Musu sünnipäevakook vol.2




Tegin ühel päeval pikema jalutskäigu, kui mu auto paranduses oli. Siin on tulemust: Mu jalad oli tolmust mitu tooni tumedamad ja pikk kleid põlvini hall :D Järeldus- Tallinna tänavad on puhtad! Jalutuskäigu pikkuseks umbes 5-6 km kesklinnast Mustamäele.


Ma olen nii vaimustuses nendest nunnudest aiatöökinnastest


Rabarberi-maasika kook


Vormsile minek- mõnna! :)


Õiteehtes kastanid ateljee akna all


Õhtune rattasõit ja võimsad vihmahood Kakumäel- kahjuks ei piirdnud asi vaid mere pealse sajuga ja ka meid kasteti märjaks


Komplekt ootab atljees omanikku :)


Rabarberi-pisarakook... ok, ma ausalt söön peale koogi muud ka! :D


Mõnusad värvilised India puuvillakangad- suvekleidiks- ja seelikuks


Tänane hommik: ma olen niiiii rahul oma uue Ivo Nikkolo mantliga- suurepärane suveks! :) Leiad selle SIIT

Mõnusat peatset suve algust! :)

No comments:

Post a Comment