Tuesday, January 29, 2013

Instagram Update

Ma olen viimased paar nädalat olnud kõige halvem blogija maailmas. Ja ma väga vabandan selle pärast. Mulle tundub, et ma vist vaevlen inspiratsioonipuuduse käes. Ja mul hakkab juba vaikselt sellest talvest kõrini saama... tahaks kevadet ja kingi kanda! Oeh, mul vist on lihtsalt vingumise tuju täna, aga ma üritan sellest üle saada :) Samas töötan ma praegu kevad/suvise kollektsiooni kallal ja neid värve ja mustreid vaadates tekib nii mõnus soe ja hea tunne... mille nullib esimene pilk aknast välja, hahaaa :D

***

I have been the worst blogger these past few weeks. And I apologize for that! I haven’t felt very inspired lately on the blog front. And I’m getting really tired of this winter, I’m so ready for spring, I want to wear shoes again instead of boots! Ok, sorry for being so whiny today! I’m working on my spring/summer collection right now and all these colours and patterns are giving me such on warm summery feeling... till I look out the window, haaahaa :D











No comments:

Post a Comment