Skip to main content

Foundation

Ma räägin täna teile natukene oma lemmik meigitoodetest, täpsemalt põhja tegemisest. Ma olen proovinud erinevaid tootjaid ja tooteid erinevatest hinnaklassidest. Mul on väga kuiv nahk nii et ma vajan midagi väga kerget ja niisutavat. 
Peale erinevate asjade katsetamist olen ma jõudnud järeldusele, et minule on sobivaimad Lumene tooted. Soome firmana teavad nad väga hästi, mida inimesed meie kliimas vajavad. Minu lemmikud on Hydra Drops Moisturizing Foundation ja Touch of Radiance Matte Powder Foundation. Hydra Drops jätab eriti kerge ja loomuliku tulemuse ja puuder on samuti kerge ja tulemus jääb super siidine ja pehme. Lisaks on need tooted ka eelarvesõbralikud.
Mis on teie lemmikud? :)

***

I am going to tell you a bit about my favourite make up supplies, about foundation to be more precise. I have tried different products from different brands from different price ranges. I have a very dry skin so I need something light and moisturizing.  
After testing different brands I have realized, that Lumene is perfect for me, being a Finnish company they really know what people need in our climate.  My favourites are is Hydra Drops Moisturizing Foundation and Touch of RadianceMatte Powder Foundation. With Hydra Drops the result is so light and natural, I love it! And the powder is also really light and feels super soft and silky. And another plus is that they are really budget friendly as well. 
What about you guys, what are your favourites?



Comments

  1. Mul oli just plaanis jumestuskreem Lumenelt muretseda ja pärast sinu postitust tekkis veel suurem isu see omandada :)

    http://everythingbyeve.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Minu kogemused Lumenega on ülipositiivsed, nii et julgelt soovitan :) Tore, kui abi oli :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Home Is Where the Heart Is

Kodu on palju enamat, kui lihtsalt koht, kus me enamuse oma ajast magame või sööme. See on enamat kui lihtsalt mingi hoone või kohanimi.

Minu jaoks on kodu see koht, kuhu ma tunnen ennast kuuluvat. See on palju laiem mõiste kui ainult minu maja ja maa. See on kogu mu armas kodusaar Vormsi. See on tunne, et see koht, kodukoht, ja selle käekäik läheb sulle korda, see on võime näha oma ukseesisest kaugemale, panna tähele ja hoolida. Selline suhtumine kodusse on minu jaoks alati loomulik olnud. Samas on see on ka põhjus, miks ma kandideerin Terve Vormsi nimekirjas kohalikel valimistel. Ma tunnen, et ma tahan ja suudan rohkem panustada oma kodukoha ellu. 
Minu jaoks, kes ma nii öelda ametlilkult olen kasvanud ja käinud koolis Tallinnas, on Vormsi alati olnud eriline, kuid mida vanemaks ma sain, seda enam hakkasin ma selleks päris koduks pidama just Vormsit. Mitte, et mu linnakodu poleks olnud üks tore ja armas koht, vastupidi, aga siiski oli midagi nagu puudu. Vanemaks saades hakkasin ma …

Hello Summer!

Jõuludest on ootamatult saanud peaaegu jaanipäev ja mulle on hakatud ütlema midagi stiilis "sa ju ka kunagi pidasid blogi," seega on viimane aeg siin asjale elu taas sisse puhuda. Ma võiksin ju tuua erinevaid vabandusi, miks siin midagi toimunud polnud, aga tõstiasi on see, et mul oli lihtsalt inspiratsioonipuudus. Seda põhiliselt seetõttu, et mu tähelepanu nõudsid 100% minu uus töö ja õpingud. See viimane aasta on superpõnev olnud! Nüüd ma aga tunnen end taas inspireerituna siin blogima ja loodan, et teie olete inspireeritud lugema ja vaatama.

Mida õigepea blogist leida võib? Suvi on just alanud ja mina sean ennast sisse oma nurgakeses paradiisist. Seega hoian teid kindlasti kursis saareelu ja suvega maal, kuid ära unusta mind ka Instagramist jälgimast. Maaidülli ja lilleaasi täis positiste seast võib leida ka mõne DIY projekti, mida olen juba ammu lubanud.


Christmas has turned into Midsummer just like that and I've been hearing comments such as "you used to blog, …

Garden House Makeover

Eelmisel aastal vuntsisime me üles oma aiamajakese. Enne (alumine foto) nägi ta välja üsna igav ja oli täis lamineeritud mööblit (palun ärge küsige miks, sest ma ausalt ei tea).   Last spring we decided to overhaul our garden house. Before (the photo below) it looked pretty boring and was full of laminate furniture (don't ask why since I don't know). 


Me tõstsime majakese tühjaks ja peitsisme seinad ja laed valgeks ning värvisime valgeks ka ukse ning ukse- ja aknapiidad. Sisustuses tahtsin ma kindlasti kasutada võimalikult palju vintage mööblit.  Uue elu sai vana Rootsi kapp, väike lauake, öökapp ja viinitool, peegilraami tegin ma vanadest uksepiitadest ning ka kardinad õmblesin ma ise. Kardinapuu meisterdasin ma vanast puulatist ning kahest riidenagist (kauplusest Muster). Kõik see kompott andis kokku armsa ja hubase tulemuse, mis näitab, et selleks, et saada imearmas tuba, pole vaja tingimata tohutult kulutada.
We removed the laminate furniture and white-washed the walls and …