Tuesday, January 1, 2013

Black Lace

Head uut aastat veelkord! 
Siin on minu eilne look.
Ma loodan, et teil kõigil oli eile super tore, et te veetsite aega oma kallitega, naeriste, tantsisite ja lõbutsesite!
Natukene siis ka minu välimusest: ma valisin elegantse pitskleidi ja kombineerisin seda oma 2012 aasta lemmik kingadega. Mis puutub meiki, siis ma otsustasin nude looki kasuks: modelleerisin oma näo korralikult ja lisasin oma lemmik nude huulepulga Gosh'lt (lisasin ka läbipaistvat huuleläiget). 
Soeng, mida ma kandsin, on super lihtne! Tavaliselt on minu jaoks ise üles pandud soengute tegemine üsna raske, kuid mitte see. Tahaksite äkki, et teeksin selle soengu tegemisest õpetuse? :)
Igaljuhul nautige 2013 aasta esimest päeva! :)

***

Happy New Year to you again! 
Here is my complete outfit from last night! 
Hope you all had a great night and enjoyed the company of your loved ones, danced and laughed and had lots of fun! 
 About my look: I chose an elegant lace dress and added my favourite heels of 2012! Make up wise I went for a nude look: contoured my face well and used my favourite nude lipstick from Gosh (I also added some transparent lip gloss). 
The updo that I wore is super easy to do. Usually I find it pretty hard to do a proper updo by myself, but this one I really like! Would you like me to do a tutorial about it?
Enjoy the first day of 2013! :)







New Yorker Dress
Zara heels
Vintage beaded clutch
H&M bracelets

No comments:

Post a Comment