Sunday, December 23, 2012

Underneath the Christmas Tree

Ja ongi käes jõululaupäev, mõnus! :) Ma panin kokku kolm pühademeeleolus komplekti, väike inspitratsioon, mida kanda jõulupidustustel :) 
Praegu olen ma veel teki all, aga kohe tõusen ma üles ja lähen kuuske ehtima ja jõulusaia küpsetama ja perega mõnusat aega veetma! Ilusaid jõule!
PS! Ma luban teile ka täna õhtu poole pisikese ülevaate enda pühadetoimetustes läbi oma telefoni kaamerasilma!

***

And finally it's Christmas! :) I styled three festive looks for you for some Christmas party inspiration :) Right now I'm still in bed, but after finishing this, I'm going to get up and start trimming the tree, backing bread etc. And of course send some quality time with my family. Merry Christmas, sweetiepies!
PS! I promise to show you some pictures of the holiday fuss later on today!


























-1-
Dress Zara (last winter) (similar HERE)
Shoes Bershka (old) (smililar HERE)

-2-
Jumpsuit H&M (old) (similar HERE
Shoes Zara (summer 2012) (similar HERE)
Necklace Accessorize

-3-
Dress H&M (similar HERE)
Collar gifted
Shoes Fashaddict
Stockings Siidisukk

No comments:

Post a Comment