Saturday, December 29, 2012

Backyard

Täna on mul tõeliselt laisk laupäev. Ma olen oma elukaaslasega diivanil lösutanud, sest me oleme mõlemad endiselt veidi tõbised. Nii et me joome kõvasti meega teed ja sööme rohtusid ja üritame terveks saada. Nüüd ma hakkan süüa tegema- ma teen kalkuni strogonovi.
Nautige 2012 aasta viimast nädalavahetust! :)

***

Today I'm having a really lazy Saturday. I've been lounging on the couch with my boyfriend, we are both still feeling a bit under the weather. So we are drinking a lot of tea with honey and eating our meds  and hopefully we'll get better soon. Now I'm gonna go and start dinner- I'm making turky stroganaff. 
Enjoy the last weekend of 2012! :)












New Yorker leather jacket
Vila vest
H&M shirt
vintage Levi's jeans
Charles&Keith Booties

No comments:

Post a Comment