Skip to main content

Exciting News

Tere, mu kallid lugejad!
Pean taaskord piinlikkusega vabandama, et pole siia ammu midagi postitanud, kuid nüüd on mul teile väga põnev uudis! :) Nimelt avan ma detsembris oma ateljee-showroomi Telliskivi loomelinnakus aadressil Telliskivi 60A. Ateljee asub A1 korpuse 3.korrusel.
Praegu ongi mul sada asja korraga käsil...isegi veel rohkem kui tavaliselt :D Hetkel töötan veel detsembri keskpaigani Nikkolos, üritan igal võimalikul vabal päeval jõuda tantsutrennidesse, samal ajal käib ateljees kibekiire remonditegemine (minust on saanud tõeliselt osav pahteldaja, mitte et ma kiidelda tahaksin :D) ning lisaks sellele on töös vahva limited edition jõulukollektsioon Reindeer Games...pluss tuleb endale selgeks teha kõik, mida üks korralik firmaomanik teadma peab! Lisaks sellele kiusab mind juba kuu aega tüütu külmetus, mis kuidagi ära minna ei taha.
Kollektsioonist nii palju, et pisut olete te seda juba minu seljas näinud ja see on tegelikult edasiarendus juba varem alustatud kollektsioonist. Kollektsioon tuleb välja detsembris ja kohe kui kõik valmis on siis tuleb siia ka palju toredaid pilte, sest mul on eriti vahva mõte selle pildistamiseks :)
Kodulehte mul veel ei ole, aga küll ka see paari kuu jooksul tuleb! Seni saab ennast kõige põnevaga kursis hoida SIIN! :)
Kõik on ju tegelikult käinud nii kiiresti! Ma hakkasin ruume otsima oktoobris ka väga kiiresti leidsin endale ka sobiva pesa. Mul oli tegelikult üsna selge mida ja kuhu ma tahan ja mulle sobivaid rajoone polnud kuigi palju. Ja Telliskivi on nimekirjas number üks, nii et ma olen super õnnelik, et mul ka sinna ruumid leida õnnestus. Ja ma olin veendunud, et pean enne jõule kõik valmis saama, nii et oli juba teada, et ees ootavad tegusad paar kuud. Kuid ega ma ei kurda, sest see kõik on niiiii niiiii põnev ja tore ja natuke hirmutav ka. Öösel hästi magada ei saa ja liblikad on kõhus, peas on sada mõtet ja ma tunnen, et ma pole tükk aega nii happy puppy olnud! :D
See et sada asja veel teha on, on kohati suht overwhelming ja hetkeks tekib tunne, et kas ma ikka saan kõik õigeks ajaks valmis?!? Aga kui mul jälle kaine mõistus närvidest jagu saab siis on kõik korras ja plaan selge!
Ja loomulikult on ka kogu ateljee sisustamise protsess nii põnev ja juba nillin Mustris ja muudes vahvates sisustuspoodides kõike põnevat, mis mulle sinna sobiks.
Muud vajalikku sisustuskraami piiludes ei saanud ma muidugi üle ega ümber fantastilistest jõuluehetest, mida müüakse Mustris ja SHISHI lettidel. Sest olgem ausad, arvestades minu jõuluelmbust tuleb mul sinna ka loomulikult jõulupuu (mis uskuge või mitte, on mul juba kodus ootamas :D) ja see puukene tahab endale ka kindlasti ägedaid ehteid!
Ma ei jõua ära oodata, et remont juba valmis saaks ja ma saaksin oma mõnusasse pessa kolima hakata. Nii palju parem on teha tööd seal, kui oma koduses ateljees (mis on ühtlasi ka garderoob/külalistetuba/raamatukogu :D). Veel pisikene lisaboonus ongi see, et kui ma kogu oma töökraami kodust Telliskivisse kolin, jääb mul päris palju ruumi sellel toas vabaks, jeiiiiii! Mis tähendab, et ma saan kogu oma garderoobi väga palju paremini organiseerida, sest praegu on mul kõik nii tihedalt koos, et kohati ei saa mitte midagi aru :D
Ohh, ühesõnaga ma olen üli excitieeeed ja hoian ka kindlasti teid toimuvaga kursis :)

***
Hi, my sweet readers!
Once again I must apologize for my lack of blogging :D But now I have some very exciting news for you! I’m opening my own showroom-atelier in Telliskivi creative district in December! The atelier is located on the third floor of Telliskivi 60A building A1.
So righ now I have a lot on my plate: I’m still working in Ivo Nikkolo till mid December, I’m trying to go to as many dance classes as I can, we are renovating the atelier (not to brag, but I’ve become pretty handy with putty knives :D) and I’m working on a limited edition Christmas collection Reindeer Games. Plus I’ve been struggling with an on and off cold for a month now, so annoying!
You can check out Madli Tarjus Fashion Facebook page HERE :)
Everything has happened so quickly! I started looking for a place in Octobre and right away I found what I was looking for. I had very certain criteria and I knew exactly what I wanted (and what I didn't want). Telliskivi was my first choice when it came to location and I got what I wanted!
Another thing I knew for sure was that everything needs to be done before Christmas... so much to do and so little time to do it :D Sometimes I feel quite overwhelmed by everything and my nerves kick in, but once I calm myself I know everything will be ready when it needs to be ready! Ohhh, I feel so alive now, and happy and exited and I can hardly sleep because of it (or is that because of my cough??? hahaa).
I’m already browsing different furnishing salons like Muster and etc and I can’t wait till the renovation is over so I can start moving in! And once I have moved all of my work stuff out of my home office/wardrobe/guestroom I can really organize all of my precious clothes and shoes and bags and stuff much better, yay!
So as you can see I'm super exited and happy and I promise to keep you guys updated aswell! :)



















Comments

Popular posts from this blog

Advent Time at the Farmhouse

Jõulud on alati minu jaoks olnud maagiline aeg, kuid eriti imelised on jõulud maal. Selleks, et oma maamaja pühaderüüsse seada, ei ole vaja kulutada palju raha. 
Loodus pakub meile nii palju, millega oma kodu kaunistada: igihaljad oksad, marjad, õunad, käbid jne. Pisut nokitsemist ja loovat mõtlemist ning igaüks saab luua omanäolise kauni pühadestiili. Loomulikult saab vanikuid, pärgasid ja muid jõulukaunistusi osta poest, kuid ma leian, et ise meisterdatud kaunistustel on hoopis teine mõju. Näiteks on väga lihtne valmistada käbivanikut, kuhu saab soovikorral lisada ka näiteks õunakesi, pihlakaid, männioksa tutikuid vms. Samas ei vaja ka pärja või oksavaniku tegemine meeletuid käsitöölise oskusi. Mõned head nipid muidugi kuluvad ära. 
Muidugi ma ei ütle, et te peaksite ise klaaskuule tegema hakkama, need on ju ka minul poest ostetud, kuid palju kaunistusi on lihtne ja tore ise meisterdada. Mis puudutab aga klaasist jõuluehteid, siis meeldivad mulle eriti vintage ehted, kuid olen ka v…

Hello Summer!

Jõuludest on ootamatult saanud peaaegu jaanipäev ja mulle on hakatud ütlema midagi stiilis "sa ju ka kunagi pidasid blogi," seega on viimane aeg siin asjale elu taas sisse puhuda. Ma võiksin ju tuua erinevaid vabandusi, miks siin midagi toimunud polnud, aga tõstiasi on see, et mul oli lihtsalt inspiratsioonipuudus. Seda põhiliselt seetõttu, et mu tähelepanu nõudsid 100% minu uus töö ja õpingud. See viimane aasta on superpõnev olnud! Nüüd ma aga tunnen end taas inspireerituna siin blogima ja loodan, et teie olete inspireeritud lugema ja vaatama.

Mida õigepea blogist leida võib? Suvi on just alanud ja mina sean ennast sisse oma nurgakeses paradiisist. Seega hoian teid kindlasti kursis saareelu ja suvega maal, kuid ära unusta mind ka Instagramist jälgimast. Maaidülli ja lilleaasi täis positiste seast võib leida ka mõne DIY projekti, mida olen juba ammu lubanud.


Christmas has turned into Midsummer just like that and I've been hearing comments such as "you used to blog, …

Garden House Makeover

Eelmisel aastal vuntsisime me üles oma aiamajakese. Enne (alumine foto) nägi ta välja üsna igav ja oli täis lamineeritud mööblit (palun ärge küsige miks, sest ma ausalt ei tea).   Last spring we decided to overhaul our garden house. Before (the photo below) it looked pretty boring and was full of laminate furniture (don't ask why since I don't know). 


Me tõstsime majakese tühjaks ja peitsisme seinad ja laed valgeks ning värvisime valgeks ka ukse ning ukse- ja aknapiidad. Sisustuses tahtsin ma kindlasti kasutada võimalikult palju vintage mööblit.  Uue elu sai vana Rootsi kapp, väike lauake, öökapp ja viinitool, peegilraami tegin ma vanadest uksepiitadest ning ka kardinad õmblesin ma ise. Kardinapuu meisterdasin ma vanast puulatist ning kahest riidenagist (kauplusest Muster). Kõik see kompott andis kokku armsa ja hubase tulemuse, mis näitab, et selleks, et saada imearmas tuba, pole vaja tingimata tohutult kulutada.
We removed the laminate furniture and white-washed the walls and …