Tuesday, October 30, 2012

TFW Day Two- Outfit

Hommik, kullad! Olen pisut ajast maha jäänud oma moenädala postitustega, kuid siin on teise päeva look. Teise päeva hommikul ärgates oli suur minu üllatus aknast välja vaadates kui ma nägin totaalset talvevõlumaad! Väga ilus ja tore küll, aga pisike probleem... mu autol olid all endiselt suverehvid! Ehk üks oli selge, autoga ma enne sõita ei saa, kui laupäeval talverehvid alla oleme saanud. Aga milles probleem, mõeldud tehtud, õhtul lähen taksoga! ....või siis ka mitte! Kui ma siis peale päev otsa õndsas teadmatuses olin kodus töötanud ja õhtul viieks end valmis sättinud ja mõtlesin, et varsti peaks ehk taksot tellima, selgus tõsiasi, et liiklus põhimõtteliselt seisab. Mu elukaaslane oli just jala töölt koju tulnud ja ütles, ta ei näinud terve tee kesklinnast koju ühtegi ühissõidukit liikumas: trollid ei liikunud, sest neil oli libe, need bussid-trammid, mis ise liikuda oleksid saanud, toppasid nende tainapeade taga, kes suverehvidega linna olid läinud ja siis sõita ei suutnud, ahelavariid igal pool, ja ummikute tõttu ei saanud ka sõita tänavapuhastus, lund sadas pidevalt juurde ja teed olid nagu liuväljad. Ok, kaldusin pisut teemast kõrvale! Aga ma olin tõsise probleemi ees, kuidas ma saan Telliskivisse?? Oiiiii, ma olin kuri!
Jala ei tundunud reaalne variant, sest lumi oli märg ja ma juba kujutasin ette mis narts ma olen, kui ma kohale jõuan. Ilm oli ju tegelikult ilus ja kui mul midagi muud teha poleks olnud, oleksin kahtlemata jalutama läinud aga mul oli ka pisut kiire. Üritasin trolliga minna, kuid peale 2 peatust aegluubis venimist täiesti puupüsti täis trollis, pidin ma siiski tõdema, et jala minna on kõige kasulikum.
Õnneks kohale jõudes ma polnudki kõige jubedam, meik polnud laiali läinud, selili ma õnneks libedatel tänavatel ei käinud (ok, üks kord peaaegu :D) ja ükski autojuht mind täis ei pritsinud ega alla ei ajanud :D kuigi ülekäigurajad olid päris hirmus koht :D Ainult juuksed olid läbimärjad ja kann jääs, kuid selle vastu aitas shot maailma parimat viina, mida ma joonud olen. Ma ausalt ei taha alkoholi tarbimist propageerida :D, kuid ma lihtsalt pean seda teiega jagama, see on Absolut Elyx ja ma tõesti soovitan seda proovida! 
Vabandan juba ette oma vihase ilme pärast osadel piltidel, aga see on sellest, et ma ei teadnud kuidas ja kas ma üldse kohale jõuan showdele! Tegelikult esimese etenduse ma magasin maha, sest mu matk sinna võttis aega umbes poolteist tundi. Tegelikult peale piltide tegemist vahetasin ma ära koti ja lisasin salli, sest selge oli, et taksoga ma uksest ukseni ei saa ja mul oli vaja oma kaamera kuskile mahutada. Ja salli vajalikkusest saavad vist kõik aru, sest muidu oleksin ma angiinis praegu.

***
Morning, sweeties! I’m a bit behind on my fashion week posts, but here is my look for day two.
 When I woke up that day I was quite shocked, because when I looked out the window in the morning I saw winter wonderland :D Everything was covered with fresh snow and it was still snowing! No snow like six hours ago when I went to sleep though :D One thing was sure, I couldn’t drive my car, because it still had summer tires and we couldn’t change them before Saturday.
I thought, well no problem, I’ll take a cab! When I was all dolled up by five in the evening after a day working at home, I realised that taking a cab was not an option. The whole Tallinn was one big traffic jam!
My boyfriend, who walked home from downtown, said he had not seen one bus/trolley/tram on his way home! So public transport wasn’t really an option either! Most people had still their summer tires on but they still took their cars to work and that was what caused the jams, they could not move, the streets were so icy! And because of the traffic jams street sweepers could not work, so it just kept going worse!
I tried taking a trolley, but after a while I realised walking there would be faster, so I did exactly that! I imagined I would look terrible after a 1,5 hour walk to Telliskivi, but it wasn’t that bad. My make up was ok, I didn’t fall or get splashed by cars, but my hair was wet and my ass was freezing :D But a shot of Abolut Elyx vodka made me feel better, best vodka I’ve ever had btw!
Sorry for my pissed off look on some of the photos, it was because I had no idea, whether I’m going to make it to the shows that day! I actually only missed the first one! I actually changed my bag after taking the pictures, because once it was clear taking a cab was not an option, I needed something that would accommodate my camera and I also added a scarf.









Jacket and skirt: my own work (for orders contact me HERE)
Shirt: Zara
Belt and booties: Charles&Keith
Bag: Ivo Nikkolo
Watch: Micheal Kors

No comments:

Post a Comment