Skip to main content

What to wear

...at an autumn garden party. I got the idea for this post because my birthday is in September and this year I've decided to have a garden party. I've wanted a garden party for years, but I have always been afraid, that it's too cold. My birthday is on the 30th and usually the weather gets really nasty just about a week before that. But hopefully the weather is nice this year and most importantly not rainy. So up came the question "What to wear"?
I say think "deer hunting with The Queen" and "English countryside".
I recommend layering and natural materials like wool and cotton. For example wear a basic cotton top underneath a wool sweater and then a wool blazer on top. This way you can remove layers depending on how warm it is.
You should definitely bring along a scarf just in case it gets windy and a hat is a must, every fashionista should own a classic floppy hat and what better occasion to wear it!
Now on to the bag, I would definitely recommend a crossbody version- it is on you all the time and you don’t have to think about where to put you big purse. A small crossbody bag will be perfect for all you essentials: phone and wallet, powder and lipstick and don't forget tissues!
When it comes to footwear pick comfy classic boots, I wouldn't recommend heels! I've picked out some riding boots because you know I'm a total fan!
When you are picking jewelry don't over accessorize!
It is very important, that you wouldn't get cold, because that way you can't enjoy the party. Warm, comfy and stylish- that's what you should be aiming for!
And if you're hosting this kind of a party, be sure to have enough warm blankets just in case your guests do get cold!
How do you like this type of posts, should I do some more about different occasions? Let me know! :)

***

Mida kanda sügisesel aiapeol? Idee selle postituse jaoks tekkis mul seoses enda sügisese sünnipäevaga. Ma olen alati tahtnud korraldada aiapidu, kui olen kartnud, et on liiga külm või kole ilm. Mu sünnipäev on 30.september ja tavaliselt kipub ilm just umbes nädal enne seda halvaks minema. Kuid sel aastal otsustasin siiski aiapeo kasuks (loodame, et ei saja). Siis tekkis aga küsimus, mida selga panna?
Minul tulid kohe pähe märksõnad "hirvejahile Inglise kuningannaga" ja "Inglise maapiirkonnad".
Ma soovitan valida naturaalsed materjalid ja kanda mitut kihti rõivaid. Näiteks puuvillane maika, selle peal villane sviiter ja omakorda selle peal villane jakk- nii saab vastavalt temperatuurile kihte eemaldada ja lisada.
Kindlasti kulub ära soe sall, juhuks kui ilms peaks tuuliseks minema ning kübar on lausa kohustuslik. Iga moegurmaani kapis on kindlasti üks klassikaline kübar ja see on just ideaalne üritus, kus seda kasutada.
Kui nüüd kotist rääkida, soovitan ma kindlasti crossbody kotti, ehk sellist pika rihmaga kotti, mille saab endale risti üle keha panna nii et ei pea muretsema, kuhu oma suurt kotti panna. See on koguaeg enda küljes ja mahutab kogu vajalikku põhivarustust nagu rahakott ja telefon, puuder ja huulepulk ja muidugi taskurätikud.
Mis puutub jalanõudesse, siis sobivad hästi klassikalised madala tallaga saapad, kontsi ma ei soovitaks. Mina olen loomulikult välja valinud mõned ratsasaapad, nagu te teate, olen ma suur fänn!
Ehete valmisel üle pakkuda ei tasuks, pigem midagi klassikalist kuid samas efektset ja pilkupüüdvat.
Kõige olulisem, on et sul külm ei hakkaks, sest siis kaob ka peo võlu- soe, stiilne ja mugav- selline peaks olema riietus sügiseseks välipeoks!
Ja sellist pidu korraldades pea kindlasti meeles varuda piisavalt soojasid pleede, juhuks kui su külalistel siiski jahe peaks hakkama!
Kuidas teile sellised postitused meeldivad ja võiksin ma äkki veel neid erinevate ürituste kohta teha? Andke mulle teada! :)

classics

Black boots Gucci, Brown boots Tory Burch, J Brand jeans, Chloé pants, bags and earrings Chanel, bracelets Hermés and Cartier, Burberry scarf, Michel Kors watch, Ted Baker blazer

Comments

Popular posts from this blog

Home Is Where the Heart Is

Kodu on palju enamat, kui lihtsalt koht, kus me enamuse oma ajast magame või sööme. See on enamat kui lihtsalt mingi hoone või kohanimi.

Minu jaoks on kodu see koht, kuhu ma tunnen ennast kuuluvat. See on palju laiem mõiste kui ainult minu maja ja maa. See on kogu mu armas kodusaar Vormsi. See on tunne, et see koht, kodukoht, ja selle käekäik läheb sulle korda, see on võime näha oma ukseesisest kaugemale, panna tähele ja hoolida. Selline suhtumine kodusse on minu jaoks alati loomulik olnud. Samas on see on ka põhjus, miks ma kandideerin Terve Vormsi nimekirjas kohalikel valimistel. Ma tunnen, et ma tahan ja suudan rohkem panustada oma kodukoha ellu. 
Minu jaoks, kes ma nii öelda ametlilkult olen kasvanud ja käinud koolis Tallinnas, on Vormsi alati olnud eriline, kuid mida vanemaks ma sain, seda enam hakkasin ma selleks päris koduks pidama just Vormsit. Mitte, et mu linnakodu poleks olnud üks tore ja armas koht, vastupidi, aga siiski oli midagi nagu puudu. Vanemaks saades hakkasin ma …

Advent Time at the Farmhouse

Jõulud on alati minu jaoks olnud maagiline aeg, kuid eriti imelised on jõulud maal. Selleks, et oma maamaja pühaderüüsse seada, ei ole vaja kulutada palju raha. 
Loodus pakub meile nii palju, millega oma kodu kaunistada: igihaljad oksad, marjad, õunad, käbid jne. Pisut nokitsemist ja loovat mõtlemist ning igaüks saab luua omanäolise kauni pühadestiili. Loomulikult saab vanikuid, pärgasid ja muid jõulukaunistusi osta poest, kuid ma leian, et ise meisterdatud kaunistustel on hoopis teine mõju. Näiteks on väga lihtne valmistada käbivanikut, kuhu saab soovikorral lisada ka näiteks õunakesi, pihlakaid, männioksa tutikuid vms. Samas ei vaja ka pärja või oksavaniku tegemine meeletuid käsitöölise oskusi. Mõned head nipid muidugi kuluvad ära. 
Muidugi ma ei ütle, et te peaksite ise klaaskuule tegema hakkama, need on ju ka minul poest ostetud, kuid palju kaunistusi on lihtne ja tore ise meisterdada. Mis puudutab aga klaasist jõuluehteid, siis meeldivad mulle eriti vintage ehted, kuid olen ka v…

Hello Summer!

Jõuludest on ootamatult saanud peaaegu jaanipäev ja mulle on hakatud ütlema midagi stiilis "sa ju ka kunagi pidasid blogi," seega on viimane aeg siin asjale elu taas sisse puhuda. Ma võiksin ju tuua erinevaid vabandusi, miks siin midagi toimunud polnud, aga tõstiasi on see, et mul oli lihtsalt inspiratsioonipuudus. Seda põhiliselt seetõttu, et mu tähelepanu nõudsid 100% minu uus töö ja õpingud. See viimane aasta on superpõnev olnud! Nüüd ma aga tunnen end taas inspireerituna siin blogima ja loodan, et teie olete inspireeritud lugema ja vaatama.

Mida õigepea blogist leida võib? Suvi on just alanud ja mina sean ennast sisse oma nurgakeses paradiisist. Seega hoian teid kindlasti kursis saareelu ja suvega maal, kuid ära unusta mind ka Instagramist jälgimast. Maaidülli ja lilleaasi täis positiste seast võib leida ka mõne DIY projekti, mida olen juba ammu lubanud.


Christmas has turned into Midsummer just like that and I've been hearing comments such as "you used to blog, …