Sunday, August 26, 2012

Burgundy Perfection

I found this dress last week and I just love it! It is perfect for autumn and it can be worn both by day and night. Here is how I would wear it!
How do you guys like this post? Want me to do more of these? Let me know! :)


Ma leidsin selle kleidi eelmisel nädalal ja see on lihtsalt vaimustav! Ideaalne sügiseks ja seda saa kanda nii päeval kui ka õhtustel üritustel.
Siin on üks näide sellest, millega ma seda kombineeriksin!
Kuidas teile sellised postitused meeldivad? Tahaksite, et ma neid veel teeksin? Andke mulle teada, mida te arvate! :)


Dress / Kleit: Reserved
Wedges: Giuseppe Zanotti 
Bag / Kott: Chanel
Jakk / Jacket: Rick Owens

2 comments:

  1. Kui ma ei eksi siis Olay poes on taolised nahksed kuid pruunides ja hallikates toonides kleidid soodushinnaga.

    ReplyDelete
  2. Üüü, siis tasub ka sinna piiluda, lisaks punasele võiks küll veel mõnda värvi endale soetada :)

    ReplyDelete