Thursday, August 30, 2012

Blink vs Charlotte Olympia

I have wanted these kitty flats since the moment I first saw them but there was no way I could afford those unless a money tree started growing in my back yard. So I had kind of given up on my hope to ever get these beauties.
But today I saw that Blink has made their version and it is very budget friendly! Yay!!! :)

Ma olen neid kiisu papusid tahtnud alates hetkest kui ma neid esimest korda nägin. Aga ma teadsin, et ma ei saa neid endale lubada, kui mul just rahapuu hoovis kasvama ei hakka. Nii et ma olin nende saamise lootuse juba maha matnud.
Aga täna nägin ma, et Blink on teinud oma versiooni, mis on ka äärmiselt rahakoti sõbralik. Jeeeee! :)


Charlotte Olympia 587€





 Blink 39€

1 comment:

  1. Kusjuures ma kellegi blogis nägin DIY neid kiisu jalanõusid :) kuldse liimiga vm tegi need jooned ja kõrvad lõikas mingist kõvemast materjalist & liimis külge :) pretty close oli :)

    ReplyDelete