Sunday, May 6, 2012

Jaapani aed

Käisime elukaaslasega eile õhtul Kadrioru pargis jalutamas ja avastasime seal korda tehtud Kirdetiigi ümbrust, kuhu on nüüd rajatud imeilus jaapani aed. Super super ilus ja ma usun, et on veel ilusam, kui puud natuke rohkem lehte lähevad!
Ja selle pargiosa kõrval on kõige ägedam vana maja ültse, villa Favorita. See on mahajäätud ja laugnev maja mis vist praeguseks hetkeks kuulub Hiina Rahavavabariigile, vähemalt nii palju kui minu eilsest uurimistööst välja tuli. Mul hakkas kohe film jooksma, mis ma selle majaga teeksin... noh kui mul oleks mingi ääääm miljontriljon eurot... Aga ma loodan vähemalt, et keegi hakkab selle majaga midagi kiiremas korras tegema, sest kurb on vaadata, kuidas sellisel uhkel ehitisel lastakse nurkalt üksi laguneda!








Püksid: Zara
Tagi: New Yorker
Tenkad: DinSko
Sall: random

No comments:

Post a Comment