Wednesday, April 25, 2012

MOOD...

...KOPUTAB UKSELE!!!
Juba sellel reedel, see tähenda ÜLEHOMME 27.aprill toimub Tartus üritus "Mood koputab uksele!" Täna pildistasime üles kollektsiooni ja siis on ka väike teaser sellest, aga et kollektsiooni korralikult näha ja saada võimalus ka endale neid kleidikesi soetada,, tuleb tulla reedel kell 18.00 restoran vinoteek Noir'i! 
Seni, kallikesed, nautige kevadet ja kohtume reedel Tartus!
Photoshoodi eest suured tänud: fotograaf Kätri Beljajeva, modellid Liis Laursoo ja Tuuli Maasikas, meik Mariliis Mengel ja venue Tivoli Tuur Tallinna sadamas. Aitäh ka mu kallile Johannale, kes mulle appi tuli :)
Varsti näete ka õigeid pilte sellelt ja ka teistelt põnevatelt fotosessioonidelt, sest ma olen olnud viimasel ajal tegus! Varsti saab näha new and improved portfoliot!
Tuleb ka postitus kollektsiooni loomise protsessist, sest mõned teist, mu kallid lugejad, on minult selle loomeprotsessi kohta ka küsinud, nii et peale Tartu showd tuleb pikem lugu!





2 comments:

  1. Jee! Mõtlesin ,kus sa kadunud oled ja mida põnevat toimetad ;)

    Jään foliot ja loomeprotsessi huviga ootama !!

    Edu tartusse kaasa :)

    ReplyDelete
  2. Aitäh! :) Ja üritan ennast parandada ja natuke rohkem jälle endast ka siin märku anda :)

    ReplyDelete