Skip to main content

Valged kingad

Eestis on valgete kingadega nii, nagu ütleb vanarahvatarkus kivi peal istumise kohta: "Kui kuunimes on sees R-täht, ei tohi kivil istuda!". Nii ka kingadega, kuni kuunimi sisaldab R-tähte hoia valgeid kingad kapis! Hetktel ei mõtle ma selle all küll valgeid ketse, neid kanna millal tahad, kuigi ilge sopaga mina ei raatsi kunagi oma valgeid ketse rikkuma minna :)

Aga kuidagi väga kohatu on näha inimesi (nii naisi kui ka mehi) sumpamas sopa ja muda sees valgete kingadega. Ja mis nendest vaestest jalatsitest nii alles jääb, kohe rikutud ju!

Millest ka järgmine õudus, mida paraku tihti näeb: täiesti rääbakad valged jalatsid. Valge jalanõu tahad erilist hoolt ja tihedat puhastamist. Paraku näen ma väga väga tihti neiusid, kellel on jalas valged saapad, mis on esiteks sopased ja mustad ja lisaks sellele ka kulunud. MIKS!?!?!?! Naised, mida te mõtlete?! Üleültse on need valged saapad, mida me Tallinna tänavatel näeme 99,9% kordadest juba oma disaini poolest niiiiii õudsad, et silmadel hakkab valus. Kahjuks leiavad mitmed naised endiselt, et ilusad on näiteks viie meetri pikkuse terava ninaga (tikk-kontsaga) saapad ja muud sarnased jubedused! Palun visake ära need! (Kuigi ma olen 100% kindel, et inimesed, kes neid kannavad, ei loe moeblogisid :D:D)

Selline asi kriibib mul ikka väga silma ja tundsin, et pean selle südamelt ära saama! :D

Ärge nüüd saage valesti aru, ma pole valgete jalatsite vastane, kindlasti mitte! Lisangi lõpetuseks mõned näited valgetest jalatsitest, mida ma ise väga tahaksin endale! :)

Yves Saint Laurent Sheep Skin in White
Yves Saint Laurent Sheep Skin in White

YSL valged pump'id



Jeffrey Campbell Lita Spike- niiiiiiiiii ilusad!!! (kuigi konts võiks mingi 2cm kõrgem olla, aga tahaks neid ikkagi)



Klassika! Suvel pruunide jalgade ja lõhkiste teksa-shortsidega- MUST HAVE!



Moonboots

Comments

Popular posts from this blog

Advent Time at the Farmhouse

Jõulud on alati minu jaoks olnud maagiline aeg, kuid eriti imelised on jõulud maal. Selleks, et oma maamaja pühaderüüsse seada, ei ole vaja kulutada palju raha. 
Loodus pakub meile nii palju, millega oma kodu kaunistada: igihaljad oksad, marjad, õunad, käbid jne. Pisut nokitsemist ja loovat mõtlemist ning igaüks saab luua omanäolise kauni pühadestiili. Loomulikult saab vanikuid, pärgasid ja muid jõulukaunistusi osta poest, kuid ma leian, et ise meisterdatud kaunistustel on hoopis teine mõju. Näiteks on väga lihtne valmistada käbivanikut, kuhu saab soovikorral lisada ka näiteks õunakesi, pihlakaid, männioksa tutikuid vms. Samas ei vaja ka pärja või oksavaniku tegemine meeletuid käsitöölise oskusi. Mõned head nipid muidugi kuluvad ära. 
Muidugi ma ei ütle, et te peaksite ise klaaskuule tegema hakkama, need on ju ka minul poest ostetud, kuid palju kaunistusi on lihtne ja tore ise meisterdada. Mis puudutab aga klaasist jõuluehteid, siis meeldivad mulle eriti vintage ehted, kuid olen ka v…

Hello Summer!

Jõuludest on ootamatult saanud peaaegu jaanipäev ja mulle on hakatud ütlema midagi stiilis "sa ju ka kunagi pidasid blogi," seega on viimane aeg siin asjale elu taas sisse puhuda. Ma võiksin ju tuua erinevaid vabandusi, miks siin midagi toimunud polnud, aga tõstiasi on see, et mul oli lihtsalt inspiratsioonipuudus. Seda põhiliselt seetõttu, et mu tähelepanu nõudsid 100% minu uus töö ja õpingud. See viimane aasta on superpõnev olnud! Nüüd ma aga tunnen end taas inspireerituna siin blogima ja loodan, et teie olete inspireeritud lugema ja vaatama.

Mida õigepea blogist leida võib? Suvi on just alanud ja mina sean ennast sisse oma nurgakeses paradiisist. Seega hoian teid kindlasti kursis saareelu ja suvega maal, kuid ära unusta mind ka Instagramist jälgimast. Maaidülli ja lilleaasi täis positiste seast võib leida ka mõne DIY projekti, mida olen juba ammu lubanud.


Christmas has turned into Midsummer just like that and I've been hearing comments such as "you used to blog, …

Calm Seas

// H&M kimono, shortsid ja heegeltatud top, Parfois päikseprillid //   // H&M kimono, shorts and crochet top, Parfois sunnies //

Meil on puhkuse ajal ilmadega vedanud ja üks mu lemmik päevi oli esmaspäev. Ilm oli täiesti tuuletu ja läbi pilvede paistev päike tekitas maagilise valguse. Ja oli soe! Ohh, kuidas ma naudin rahulikku  ja idüllilist maaelu (ja ma ei kurda ka selle üle, et ma kirjutan seda juttu teile hetkel õues hiiglasliku prinipuu all vaatega merele.) Kuidas teie oma puhkuse veedate?
We have had such lovely weather here and one of my favourite day was Monday. We had no wind what so ever and the sun shone thorough the clouds creating an absolutely beautiful light. And it was so warm! Ahh, I love the easy going lifestyle here in the country side (and I can't complain about the fact that I'm blogging outside under a huge pear tree with a sea view, either). How are you spending your vacation?