Monday, February 6, 2012

New stuff

Suurte allahindluste meeleolus leidsin soodsalt endale nii mõnegi ägeda asja.
Neid Zara pükse himustasin ma endale kohe, kui need müügile tulid. Aga kui neid esimes korda nägin, mõtlesin, et jeeebus, äkki need teevad mu buuti veel suuremaks. Ja ei proovinud neid.... aga need jäid mul ikka nii kripeldama, et läksin paari päeva pärast tagasi, aga siis neid enam polnud :( Aga nüüd oli kaks viimast paari Kristiines väljas ja täpselt minu suurus ka ja jalas on täiega kenad. Nii et haarasin kohe võimalusest.... nüüd on ainult kevadet vaja, et saaks need püksid jalga panna. Need on ikka mega erksat värvi, nii äge!
Lühkarid ja kleidi sain aga mingi täiesti mõttu hinnaga Stockmanni outletist. Kleidi pean kindlasti veits ümber tegema, sest see on mulle rinnast lai ja liiiiiga pikk ka. Üldse vähekene igav, aga kui natukene tuunida saab ma arvan väga nunnu suvise kleidikese.
Ruuduline pluus on ideaalne suvel lühikeste teksadega.... aiii, nii palju suviseid asju sai osta, aga välja on nii külm!!!
Aga mu Vero Moda parka aitab külma vastu päris hästi, eriti mõnus on just see, et see on natuke pikem ja sooja kapuutsiga. Siiani oli mul kaks varjanti: kui tahtsin kapuutsiga asja, oli see lühike ja pikkadel mantlitel mul kapuutsi jälle ühelgi pole. Ma olen ültse mega külmavares, nii et viimastel päevadel olen ma ringi käinud nagu kubujuss ja vältinud ültse jala liikumist, sest mul tekkis tunne, et mu silmamunad lähevad ka jäässe- päriselt ka! :D
Igaljuhul õnneks on nüüd külm väheke järele andnud! :)


Püksid: Zara
Shortsid: Vero Moda (Stocmann Outlet)
Parka: Vero Moda
Kleit: Vero Moda (Stocmann Outlet)
Pluus: Lindex
Kell: House


No comments:

Post a Comment