Wednesday, February 22, 2012

LOVE Zara spring/summer 2012!

Mulle kohe väga meeldib Zara kevad/suvine kollektsioon. Kui muidu leiab ikka zarast ilusaid asju, siis selle hooaja kollektsioon lihtsalt suurepärane! Kõik on paigas. Värvidest võiks välja tuua näiteks münt ja erinevad sinise varjundid, beebiroosa ja hele neoonroosa, erkkollane ja mõnus sidrunikollane ning beež ja nude. Ja eriti kiidan ma nende kauneid lillemustried ja materjalide valikut: (siidi)shifoon, pits ja plisseeingud ja talvisest pidude hooajast kandub edasi ka litrite trend


Pitsist ja shifoonist mündikarva pluus

Mõnus kollane lendlev pluus

Plisseeitud mündikarva püksid

Pastellsete riiete juurde toovad värvi veidi erksamad kingad

Minu üks suur lemmik- litritega kott. Kohe kui ma seda nägin, teadsin ma et selle pean endale saama! See näeb lihtsalt muinasjutuline välja, nagu ingelkala!

Plisseerseelikud

Pitsist shortsid- jällegi üks suve MUST HAVE!


Broderiipitsist seelik

Ja muidugi ilmelised lillemustrid:


Mõnusad värvilised teksad:

Ja minu selle hooaja lemmik mantel Zarast


Pildid: minu iFöön, graziadaily.co.uk, Zara.com

2 comments:

  1. Hei! Premeerin sind The Versatile Blog Awardiga. Vaata lähemalt: http://beautyblogfromg.blogspot.com/2012/02/versatile-blog-award.html

    ReplyDelete